Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
MOTOFONE F3 – po prostu telefon
Motorola wprowadziła na polski rynek tani i prosty w obsłudze telefon z trzema najczęściej wykorzystywanymi funkcjami: dzwonieniem, wiadomościami tekstowymi (SMS) i budzikiem.
Warszawa, 8 maja 2007 – Motorola (NYSE: MOT), światowy lider bezprzewodowej komunikacji, wprowadził do sprzedaży model MOTOFONE F3. To płaski, 9-milimetrowy telefon z jednopoziomowym menu, który – dzięki niskiej cenie – pozwoli kolejnemu miliardowi ludzi na całym świecie korzystać z telefonii komórkowej.
MOTOFONE F3 jest pierwszym modelem z rodziny produktów SCPL (nazwa pochodzi od słowa „skalpel”) skierowanych do nowych segmentów rynku, cechujących się ultrapłaskim designem i atrakcyjną ceną. Cechą wyróżniającą ten telefon jest funkcja komunikatów głosowych w języku polskim, dzięki którym użytkownik wie, z jakich funkcji korzysta.
– W Polsce jest grupa osób, która oczekuje od telefonu tylko funkcji głosowych
i SMS-ów: m.in. ludzie starsi czy rodzice, którzy chcą mieć kontakt ze swoimi dziećmi za małe pieniądze. MOTOFONE F3 wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom – to prosty w obsłudze i praktyczny telefon, który posiada wszystko, co niezbędne – mówi Małgorzata Matusiewicz, menedżer marketingu telefonów komórkowych Motoroli
w Europie Środkowo-Wschodniej. Ten model dobrze sprawdza się również jako telefon firmowy dla pracowników lub jako alternatywne rozwiązanie dla ludzi aktywnych, dodaje Matusiewicz.
Wysoka jakość obudowy MOTOFONE F3 sprawia, że nowy telefon Motoroli jest odporny na wstrząsy i kurz. Duże i wyraźne znaki oraz doskonały kontrast nawet w intensywnym świetle ułatwiają korzystanie z aparatu we wszystkich warunkach. MOTOFONE F3 został wyposażony w monochromatyczny wyświetlacz Clear Vision wykorzystujący nowoczesną technologię tzw. papieru elektronicznego, dzięki której ekran pobiera mało energii, a wyświetlone na nim komunikaty można tak łatwo przeczytać, jak z kartki. Pojemna bateria zapewnia długi czas rozmów i czuwania (do dwóch tygodni). Czarna, płaska obudowa sprawia, że MOTOFONE F3 jest lekki i elegancki.
Telefon MOTOFONE F3 Motoroli został doceniony przez stowarzyszenie GSM w czasie tegorocznych targów 3GSM w Barcelonie, otrzymując nagrodę w kategorii ultratanich telefonów.
MOTOFONE F3 w sprzedaży detalicznej kosztuje ok. 200 złotych.
Zdjęcia:
http://www.motorola.com/motoinfo/product/images.jsp?globalObjectId=164
MOTOcechy:
- prosty w obsłudze, z jednopoziomowym menu, dodatkowo „mówi” po polsku,
w którym miejscu menu znajduje się użytkownik; - wysoka jakość wykonania obudowy, bardziej odporny na wstrząsy i kurz;
- duże i wyraźne znaki, doskonały kontrast nawet w intensywnym świetle słonecznym, niski pobór energii, dzięki monochromatycznemu wyświetlaczowi w nowoczesnej technologii tzw. papieru elektronicznego;
- pojemna bateria umożliwia długi czas rozmów i czuwania (do 2 tygodni);
- elegancki wygląd: czarna obudowa, lekki i płaski – waga: 70 gramów; wymiary: długość 114 mm, szerokość 47mm, grubość zaledwie 9mm;
- 7 dzwonków i wibracja;
- budzik.
Motorola
Kontakty dla mediów: Małgorzata Matusiewicz Motorola +48 22 606 04 50 mtsm003@motorola.com Agnieszka Józefowicz +48 22 858 74 58 wew. 49 a.jozefowicz@partnersi.com.pl MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.