50 milionów sztuk Motoroli RAZR V3!

Motorola wypuściła na rynek 50 milionowy egzemplarz modelu RAZR V3 – urządzenia, które na nowo zdefiniowało oblicze telefonu komórkowego.


Libertyville, USA, Warszawa, Polska, 19 lipca 2006 – Motorola (NYSE: MOT) ogłosiła wyprodukowanie 50 milionowego egzemplarza modelu RAZR V3. Ten ultra-cienki, elegancki telefon, wprowadzony na rynek w 2004 roku, zrewolucjonizował świat komórkowego designu. Nowatorskie wzornictwo, wysokiej jakości materiały i bogate wyposażenie zamknięte w obudowie o grubości 13,9 milimetra z grawerowaną laserowo klawiaturą sprawiły, że V3 stał się obiektem pożądania na całym świecie.

Od momentu debiutu na rynku, Motorola RAZR V3 osiągnęła status ikony wzornictwa użytkowego, stając się ulubionym gadżetem gwiazd kina i muzyki. Słuchawka pojawiła się na łamach najważniejszych magazynów poświęconych modzie, a jej specjalna, czarna edycja była oficjalnym telefonem 77. Gali Oskarów w 2005 roku.

– RAZR V3 to esencja filozofii projektowania Motoroli – idealne połączenie technologii i stylu. Proces powstawania tego telefonu był odzwierciedleniem istoty działania naszej firmy – oferowania klientom rewolucyjnych produktów najwyższej jakości – mówi Ron Garriques, dyrektor działu telefonów komórkowych Motoroli.

We wrześniu 2005 roku Motorola wprowadziła różową wersję V3, która od razu stała się hitem wśród kobiet – używa jej m.in. gwiazda tenisa, Maria Sharapova. Nowym przebojem firmy jest elegancka, złoto-srebrna edycja modelu RAZR V3i, sygnowana przez słynny włoski dom mody Dolce&Gabbana. Motorola wprowadziła również inne telefony, inspirowane wzornictwem swojego hitu – seria „Blades” to trzy ultra-płaskie modele w kształcie batonika: SLVR L2, SLVR L6 oraz SLVR L7.

RAZR V3 jest zdobywcą wielu nagród przyznawanych przez branżę technologiczną. Wśród wyróżnień przyznanych Motoroli w uznaniu za V3 znalazły się m.in.:

  • Editor’s Choice Award, kategoria: Telefon Designerski – 2004 rok;
  • CES Best of Innovations Award, kategoria: Komunikacja Bezprzewodowa – 2005 rok;
  • GSM Association Award, kategoria: Najbardziej Popularny Telefon – 2005 rok;
  • Andrew Seybold’s Outlook for Mobility Innovation Award;
  • Industrial Design Excellence Awards – Zwycięzca – 2005 rok;
  • Wireless Week Excellence Award – Specjalne Wyróżnienie – 2005 rok;
  • SID Display of the Year Award – Srebrny Medal – 2005 rok;
  • PC World’s World Class Award, kategoria: Telefon Komórkowy – 2005 rok;
  • Laptop – kategoria: Mobilna Innowacja – 2005 rok;
  • Nagroda miasta Chicago za Innowacje – 2005 rok;
  • IPO – Innowacja Roku – 2006 rok.

Motorola

Kontakty dla mediów: Małgorzata Matusiewicz Motorola +48 22 606 04 50 mtsm003@motorola.com Agnieszka Józefowicz +48 22 858 74 58 wew. 49 a.jozefowicz@partnersi.com.pl MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION