Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Magellan Awards 2005 w rękach „Partnersów”.
Partner of Promotion zdobyła dwie statuetki „Magellan Awards 2005” w międzynarodowym konkursie, organizowanym przez League of American Communications Professionals (LACP). Agencja otrzymała Bronze Magellan Award w kategorii „komunikacja kryzysowa”, oraz Honor Magellan Award – w kategorii „PR produktu”.
Do konkursu, którego celem jest promocja najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji, zgłoszono 482 prace z całego świata. LACP przyznaje nagrody w pięciu głównych kategoriach: Community Relations, Crisis Communications, Employee Communications oraz Product/Service Communications.
Jury dostrzegło oba projekty, zgłoszone przez Partner of Promotion:
- zrealizowany dla Nationwide Global program komunikacji kryzysowej oraz
- prowadzony dla Motorola Polska program z grupy produktowego PR.
Magellan Awards to kolejny w 2005 roku międzynarodowy konkurs branżowy, w którym projekty „Partnersów” zostały uhonorowane nagrodami.