Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Nagroda SABRE Awards 2007 dla Kampanii „Szkoła bez przemocy”
„Szkoła bez przemocy”, kampania społeczna Fundacji Grupy TP oraz dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych, została uhonorowana nagrodą SABRE Awards 2007 w ramach prestiżowego europejskiego konkursu branży public relations w kategorii „Eastern Europe”.
Kampania „Szkoła bez przemocy” prowadzona jest od kwietnia 2006 roku przez 16 dzienników regionalnych Polskapresse i Mediów Regionalnych od kwietnia 2006. Od września 2006 Kampanię wspiera Fundacja Grupy TP. Do akcji przyłączyło się ponad 3000 szkół (10% wszystkich szkół w Polsce).
Akcja została przygotowana w odpowiedzi na narastający poziom agresji w polskich szkołach. Głównym celem projektu jest uświadomienie problemu przemocy, pokazanie uczniom, nauczycielom i rodzicom, że nie trzeba się na nią godzić. Oprócz zwiększenia świadomości zjawiska, akcja zapewnia szkołom narzędzia oraz wsparcie, dzięki którym same mogą rozpocząć walkę z problemem. Kampania skierowana jest do szerokiej opinii publicznej, szkół – uczniów, nauczycieli i rodziców oraz instytucji związanych ze szkolnictwem – przedstawicieli administracji i organizacji pozarządowych.
Kampania jest realizowana pod honorowym patronatem Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego.
Organizatorami kampanii „Szkoła bez przemocy” są Fundacja Grupy TP oraz Grupy Wydawnicze Polskapresse i Media Regionalne.
* * *
SABRE Awards to międzynarodowy konkurs branży public relations. Jego organizatorem jest The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu jest organizowana po raz trzeci. W ubiegłym roku program Fundacji Grupy TP ” Telefon do Mamy” zdobył w tym konkursie główną nagrodę w kategorii Corporate Social Responsibility -społeczna odpowiedzialność firmy.
Organizatorzy otrzymali w tym roku prawie 1400 zgłoszeń.
Nominowani w tej kategorii:
Brand Dove Real Beauty Campaign
Unilever with Ogilvy Public Relations, Czech Republic
Protecting Life Against Cervical Cancer
MSD with Headlines Porter Novelli, Poland
School Without Bullying
Polskapresse, Media Regionalne i Fundacja Grupy TP, Poland
Thanks to Olympic Mums
Johnson’s Baby with PRP Group, Russia
Winners for Romania
Ursus with 2activePR, Romania
Fundacja Grupy TP
Fundacja Grupy TP została powołana w grudniu 2005 r. przez Telekomunikację Polską oraz PTK Centertel. Fundacja wspiera ważne społecznie inicjatywy i prowadzi autorskie, ogólnopolskie programy, których celem jest pomoc najbardziej potrzebującym oraz wyrównywanie szans w dostępie do nowoczesnej edukacji. Działania te, to przede wszystkim pomoc dzieciom i młodzieży (w tym osobom niepełnosprawnym) w obszarze ochrony zdrowia oraz nauczanie przy wykorzystaniu najnowszych technik komunikacji, ukierunkowane na budowę społeczeństwa informacyjnego w Polsce. Fundacja realizuje te cele poprzez:
– organizację i wspieranie programów społecznych,
– tworzenie i wspieranie programów stypendialnych i grantowych,
– udzielanie wsparcia placówkom oświatowym i medycznym.
Więcej informacji: www.fundacjagrupytp.pl
Informacje dla mediów:
Joanna Tomiak, Fundacja Grupy TP
e-mail: joanna.tomiak@telekomunikacja.pl,
tel. 0 22 844 58 98
Agata Chróścicka, Agencja Partner of Promotion
e-mail: a.chroscicka@partnersi.com.pl,
tel. 0 22 858 74 58