Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Partner of Promotion dla Gadu-Gadu
Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Gadu-Gadu S.A. – producentem najpopularniejszego komunikatora internetowego w Polsce. Agencja będzie prowadzić kompleksową obsługę spółki w zakresie public relations oraz investor relations.
Jeszcze w tym roku planowana jest oferta publiczna akcji Gadu-Gadu S.A. Partner of Promotion zajmować się będzie działaniami w zakresie investor relations związanymi z planowanym debiutem spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Agencja przygotuje także szczegółowe strategie działań PR dla Gadu-Gadu S.A. – uwzględniające plany rozwoju spółki na kolejne lata – oraz zajmować się będzie późniejszą realizacją tych działań.
– Wybraliśmy Partner of Promotion ze względu na bardzo duże doświadczenie agencji w zakresie relacji inwestorskich oraz wysoki poziom doradztwa przy działaniach public relations. Gadu-Gadu znajduje się obecnie w bardzo ważnym dla siebie miejscu rozwoju i dobór dobrych partnerów jest dla nas kluczowy – mówi Piotr Pokrzywa z Zarządu Gadu-Gadu S.A.
W ostatnich latach nazwa Gadu-Gadu stała się synonimem komunikatora internetowego w Polsce. Jego zastosowanie i użyteczność są doceniane przez coraz większą rzeszę użytkowników. Obecnie z komunikatora korzysta blisko 6 milionów osób, co sprawia, że staje się on obowiązkowym miejscem reklamy internetowej kierowanej w szczególności do młodych ludzi.
Współpraca agencji ze Spółką dotyczy także promocji nowych przedsięwzięć biznesowych przyszłego Emitenta.
W październiku Gadu-Gadu S.A. udostępniła najnowszą wersję swojego komunikatora, oznaczoną Gadu-Gadu 7.6.