Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Partner of Promotion dla Niemiec
Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z nowym Klientem – Ambasadą Niemiec w ramach projektu „Rok Polsko-Niemiecki 2005/2006 w Polsce”. Jednym z głównych zadań Agencji Partner of Promotion będzie tworzenie pozytywnego wizerunku Niemiec w Polsce.
– Cieszymy się, że trafiliśmy na uznanego i kompetentnego partnera jakim jest Partner of Promotion. Wspólnie sprawimy, że Rok Polsko-Niemiecki stanie się sukcesem – mówi Stefan Bredohl, Attache Prasowy Ambasady Niemiec w Warszawie.
Działania public relations prowadzone przez Partner of Promotion obejmują prowadzenie Biura Prasowego programu „Roku Polsko-Niemiecki 2005/2006”. Jest to wspólny projekt Rządów Polski oraz Niemiec, który służyć ma polepszeniu stosunków polsko-niemieckich na wszystkich płaszczyznach. W ramach „Roku Polsko-Niemieckiego 2005/2006” na terenie całej Polski odbędzie się ponad 500 przedsięwzięć w dziedzinie kultury, nauki, gospodarki i polityki. Celem projektu „Rok Polsko-Niemiecki 2005/2006 jest ukazanie współdziałania obu krajów i narodów oraz unaocznienie, jak wiele powiązań istnieje między społecznością polską, a niemiecką.
– Rok Polsko-Niemiecki 2005/2006 jest istotnym wydarzeniem w procesie kształtowania się partnerstwa pomiędzy Polską, a Niemcami. Dla nas jest ważne, że poprzez współpracę z Ambasadą Niemiec Partner of Promotion będzie miała wpływ na zbliżenie obu narodów, w szczególności ich młodych przedstawicieli – dodaje Paweł Trochimiuk, Prezes Partner of Promotion.