Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Partner of Promotion nominowana do GOLD SABRE AWARDS 2007
Magazyn The Holmes Report ogłosił nominacje europejskiej edycji konkursu SABRE AWARDS 2007. Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nominacje w tym prestiżowym konkursie. W kategorii Baltic Region (Poland, Russia, Estonia, Latvia, Lithuania) do nagrody pretenduje kampania dla Gadu-Gadu „More than an Instant Messenger”, a w kategorii Healthcare Providers (B2B) – działania z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową dla Euromedic International Polska.
Ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wręczenie nagród odbędzie się 22 maja 2008 r. podczas uroczystej gali w Wenecji. Agencja Partner of Promotion otrzymała już nagrodę SABRE AWARDS dwukrotnie – za najlepszą komunikację kryzysową dla banku Inteligo SABRE AWARDS 2004 oraz statuetkę i tytuł „The New European Agency of the Year 2005”.
SABRE AWARDS to doroczne nagrody przyznawane dla branży PR – w edycji europejskiej i amerykańskiej. Firmy i agencje PR mogą zgłaszać swoje projekty w kilkudziesięciu kategoriach, w zależności od miejsca prowadzenia działań PR i ich charakteru. Zgłoszone projekty ocenia międzynarodowe jury, w którym zasiadają najwybitniejsi specjaliści PR z USA i Europy.