Partner of Promotion nominowana do GOLD SABRE AWARDS 2007

Magazyn The Holmes Report ogłosił nominacje europejskiej edycji konkursu SABRE AWARDS 2007. Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nominacje w tym prestiżowym konkursie. W kategorii Baltic Region (Poland, Russia, Estonia, Latvia, Lithuania) do nagrody pretenduje kampania dla Gadu-Gadu „More than an Instant Messenger”, a w kategorii Healthcare Providers (B2B) – działania z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową dla Euromedic International Polska.


Ogłoszenie zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wręczenie nagród odbędzie się 22 maja 2008 r. podczas uroczystej gali w Wenecji. Agencja Partner of Promotion otrzymała już nagrodę SABRE AWARDS dwukrotnie – za najlepszą komunikację kryzysową dla banku Inteligo SABRE AWARDS 2004 oraz statuetkę i tytuł „The New European Agency of the Year 2005”.

SABRE AWARDS to doroczne nagrody przyznawane dla branży PR – w edycji europejskiej i amerykańskiej. Firmy i agencje PR mogą zgłaszać swoje projekty w kilkudziesięciu kategoriach, w zależności od miejsca prowadzenia działań PR i ich charakteru. Zgłoszone projekty ocenia międzynarodowe jury, w którym zasiadają najwybitniejsi specjaliści PR z USA i Europy.

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION