Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Partner of Promotion w European Excellence Awards
4 projekty Partner of Promotion znalazły się w finale European Excellence Awards.
Za jedne z najlepszych europejskich projektów z grona ponad 600 zgłoszeń jury konkursu uznało:
- Gadu-Gadu – więcej niż komunikator, w kategorii Financial Communication.
- Sytuacja kryzysowa – stacja dializ w Ostrowie Wielkopolskim, w kategorii Crisis Communication.
- Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers, w kategorii Poland
- Bezpieczni na drodze z 3M, w kategorii Poland
Zwycięzcy w każdej kategorii zostaną ogłoszeni 13 grudnia podczas uroczystej gali w hotelu Ritz-Cartlon w Berlinie. Nagrody European Excellence Awards mają na celu wyróżnienie najbardziej wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej. Przyznawane są pod patronatem „Communication Director Magazine” przez międzynarodowe jury. Szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na stronie http://www.excellence-awards.eu