Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Masz pomysł? Masz talent? Masz serce? Stwórz dla nas plakat!
Urząd m.st. Warszawy – organizator kampanii społecznej „Daj im przyszłość – Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka” ogłasza otwarty konkurs na projekt, promujący ideę rodzinnej opieki zastępczej. Konkurs trwa od 19 kwietnia do 19 maja br., a na zwycięzcę czeka nagroda w wysokości 3 tysięcy złotych!
Celem konkursu jest stworzenie nowego, oryginalnego i autorskiego plakatu, który posłuży do promocji kampanii społecznej informującej warszawiaków o rodzinnej opiece zastępczej i zachęcającej do zakładania rodzinnych domów dziecka. Konkurs adresowany jest szczególnie do studentów szkół artystycznych, jednak każdy chętny może wziąć w nim udział.
W skład jury wybierającego zwycięski plakat wejdą:
- Prof. Andrzej Węcławski – Dziekan Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
- Paweł Kastory – prezes Zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce (SAR), współzałożyciel Klubu Twórców Reklamy.
- Teresa Sierawska – Dyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
- Dr Grażyna Melanowicz – Wicedyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
- Marcin Wołkowicz – Główny specjalista w Biurze Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
- Paweł Trochimiuk – Prezes Zarządu Partner of Promotion
Nagrodzony przez jury projekt zostanie wykorzystany do wszystkich form promocji kampanii, czyli broszur, materiałów informacyjnych oraz plakatów. Autorowi zwycięskiej pracy organizator konkursu przyzna nagrodę w wysokości 3 tysięcy złotych.
Projekt plakatu powinien być spójny z hasłem kampanii: „NIE ODWRACAJ SIĘ – DAJ IM PRZYSZŁOŚĆ”.
Zdecydowaliśmy się na ogłoszenie konkursu, gdyż jesteśmy pewni, że młodzi ludzie będą mieli fantastyczne pomysły i będą potrafili wyrazić je w twórczy sposób. Chcielibyśmy, żeby kampania „Daj im przyszłość” nabrała świeżego, pozytywnego i radosnego charakteru. Sam konkurs jest zaś kolejną okazją do tego, by informować warszawiaków o rodzinnej opiece zastępczej – powiedziała Grażyna Melanowicz – wicedyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy.
Projekt konkursowy ma mieć pozytywny, optymistyczny wydźwięk, nawiązujący do rodzinnego ciepła, symboliki domu, rodziny, wspólnoty. Organizatorzy liczą na pomysłowość i świeże spojrzenie, które pozwolą ukazać ideę kampanii w sposób kreatywny i niebanalny. Ważne jest, by nowa kreacja uzupełniała znane już hasło i logo kampanii „Daj im przyszłość – Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka”.
Nieprzekraczalny termin składania prac to 19 maja 2006 roku.
Projekty plakatów należy dostarczyć do:
Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawa
Ul. Niecała 2
00-098 Warszawa
z dopiskiem „Daj im przyszłość”
Organizatorem kampanii oraz konkursu jest Urząd m.st. Warszawy, a partnerem agencja Public Relations Partner of Promotion.
Więcej informacji na temat konkursu „Plakat” można znaleźć na stronie:
www.plakat.partnersi.com.pl
Daj im przyszłość
Kampanię „Daj im przyszłość – Warszawskie Rodzinne Domy Dziecka” zainicjowało w listopadzie 2004 r. Biuro Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy. Jej celem jest tworzenie rodzinnych form opieki zastępczej, dzięki którym dzieci przebywające w państwowych placówkach opiekuńczo-wychowawczych mogą być wychowywane w rodzinach. W jej ramach organizowane są szkolenia, imprezy plenerowe i masowe skierowane do wszystkich warszawiaków, a szczególnie tych, którzy mogliby założyć rodzinę zastępczą. Kampania wpisuje się w przebudowę systemu opieki zastępczej nad dziećmi w Polsce. Patronat nad nią objęli m.in. Prezydent RP – Lech Kaczyński, rzecznik Praw Dziecka, UNICEF. Dodatkowych informacji udzielają: Aneta Kępka Biuro Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy tel.: (22) 595 32 86 e-mail: akepka@warszawa.um.gov.pl Ewa Hryniewicz Partner of Promotion tel.: (22) 858 74 58 e-mail: e.hryniewicz@partnersi.com.pl