Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Maszynka Philips ProStyler – fryzjer o najwyższych kwalifikacjach
Maszynka do strzyżenia to optymalne rozwiązanie dla mężczyzny, który chce zaoszczędzić czas i pieniądze. Dzięki niej nie musi już z wyprzedzeniem planować wizyt u fryzjera – doskonałe rezultaty może osiągnąć w domowej łazience.
Propozycją firmy Philips jest maszynka Philishave ProStyler HQC 888 z systemem 3D Contour Tracking zapewniającym niezrównaną precyzję strzyżenia.
Udane połączenie bezpieczeństwa i funkcjonalności to powód, dla którego maszynki do strzyżenia Philips należą do najczęściej wybieranych na polskim rynku. Zaokrąglone z trzech stron ząbki gwarantują maksymalną ochronę skóry, a precyzyjna blokada – dokładne cięcie wszystkich włosów. Perfekcyjny i zgodny z zaplanowanym efekt można osiągnąć dzięki opcji 15 ustawień długości – od 1 do 41 milimetrów. Philips zadbał również o wygodę i poczucie komfortu użytkownika. Do każdego produktu dołączony jest zestaw do stylizacji: grzebień, szczoteczka do czyszczenia, nożyczki i pelerynka fryzjerska. Z myślą o tych, którzy często podróżują Philips przewidział możliwość 10-godzinnego ładowania (akumulatorowego i sieciowego), co umożliwia 50 minut bezprzewodowego strzyżenia. Początkujący we fryzjerskich zabiegach ucieszą się z przewodnika po stylizacji z interaktywną płytą CD.
Strzyżenie w domu nie jest już ekstrawagancją, ale coraz popularniejszą metodą samodzielnego zaprojektowania własnej fryzury. Z Philishave ProStyler osiągniesz satysfakcjonujące rezultaty za każdym razem.
Maszynka Philishave ProStyler HQC 888 (kolor: szampański niebieski) dostępna jest w cenie 445 PLN.
Philips
Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHI) jest największym europejskim koncernem elektronicznym i jednym z największych koncernów tej branży na świecie. W 2004 roku światowa sprzedaż Philips zamknęła się sumą 37,66 USD (30,3 mld Euro). Firma zatrudnia 159,7 tysięcy pracowników w ponad 60 krajach. Strategiczne obszary działalności firmy to: ochrona zdrowia, style życia oraz technologia. Philips jest światowym liderem na rynku diagnostycznego sprzętu medycznego systemów monitorowania pacjentów, telewizorów kolorowych, golarek elektrycznych, oświetlenia. Dodatkowe informacje na stronach www.pr.philips.pl. Dodatkowych informacji udzielają: Philips Polska Beata Ptaszyńska-Jedynak PR Manager tel: (022) 571 03 32, 0602 411 680 e-mail: beata.jedynak@philips.com Partner of Promotion, Agnieszka Rejer Account Manager Telefon: (22) 858 74 58 e-mail:a.rejer@partnersi.com.pl