Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
IPRA dla Partner of Promotion
Agencja Partner of Promotion otrzymała nagrodę IPRA Golden World Award za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla spółki Gadu-Gadu, która zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w lutym 2007 roku. Projekt „Gadu-Gadu – więcej niż komunikator” spotkał się z uznaniem międzynarodowego jury, które przyznaje tę jedną z najbardziej prestiżowych, międzynarodowych nagród dla projektów PR.
Do konkursu zgłoszono w tym roku 405 prac z 46 krajów. Do finału zakwalifikowało się 107 projektów, które oceniane były w 21 kategoriach. – Ponownie wysoki poziom zgłoszeń był prawdziwym wyzwaniem dla członków Jury. Zgłoszenia do Golden World Awards reprezentują najwyższy poziom i najlepsze praktyki z całego świata. Z pewnością nagrodzone projekty przyniosły spodziewane korzyści organizacjom i firmom, na rzecz których były prowadzone – powiedział Michael Register, Przewodniczący Jury.
Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA) jest najważniejszym międzynarodowym stowarzyszeniem zrzeszającym profesjonalnych praktyków public relations z ponad 100 krajów. Działalność IPRA obejmuje prowadzenie międzynarodowego magazynu on-line IPRA FrontLine oraz organizację seminariów i konferencji z zakresu public relations. Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations prowadzi kampanię na rzecz przejrzystości mediów, a także corocznie przyznaje nagrody IPRA Golden World Awards dla najlepszych programów PR z całego świata. Siedziba Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Realtions mieści się w Wielkiej Brytanii. Więcej informacji o IPRA można znaleźć na stronie www.ipra.org