(MOTO)RED dla Afryki

Joss Stone i Motorola przeznaczą dochody na finansowanie PRODUCT(RED) – kampanii na rzecz walki z AIDS w Afryce. Wokalistka wystawi na sprzedaż najnowszy teledysk, a koncern wprowadzi specjalną wersję telefonu komórkowego – MOTOKRZR K1 (RED).


Warszawa, 6 czerwca 2007 r. – od dziś teledysk „Tell Me What We’re Gonna Do Now” brytyjskiej wokalistki Joss Stone jest dostępny na iTunes. Piosenkarka przeznaczy cały dochód z jego sprzedaży na rzecz walki z AIDS w Afryce. Równolegle Motorola (NYSE:MOT), zaangażowana w walkę przeciwko AIDS od 2006 roku, wprowadza w Kanadzie specjalną wersję telefonu komórkowego MOTOKRZR K1, z charakterystycznymi czerwonymi elementami obudowy, z którego część dochodu ze sprzedaży zasili fundusze programu.

– Motorola wierzy, że ludzie są i będą otwarci na problemy krajów rozwijających się. Telefony, które wprowadzamy na rynek pod marką (MOTO)RED to popularne modele o przyciągającym wzrok designie, najnowocześniejszym wyposażeniu i intuicyjnej obsłudze. Do modeli MOTORAZR V3i, MOTOSLVR L7 obecnie dołącza MOTOKRZR K1. W ten sposób dajemy naszym użytkownikom możliwość pomocy kobietom i dzieciom w Afryce chorym na AIDS – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Na zainicjowany przez lidera U2 – Bono i filantropa Bobby’ego Shrivera program PRDUCT(RED) składają się specjalnie zaprojektowane linie produktów najbardziej cenionych międzynarodowych firm. Ich charakterystyczny odcień czerwieni zwraca uwagę na ważny problem epidemii AIDS w Afryce, szczególnie wśród kobiet i dzieci. Motorola przyłączyła się do programu w 2006 roku, prezentując w wybranych krajach wyjątkowe, czerwone wersje swoich telefonów i akcesoriów pod wspólną nazwą (MOTO)RED. Część dochodów pochodzących ze sprzedaży produktów z tej linii koncern przeznacza na rzecz kampanii PRODUCT(RED).

Łączna suma środków przekazanych przez Motorolę na rzecz globalnego funduszu PRODUCT(RED) w 2006 roku wyniosła 12 milionów dolarów. Większość dochodów pochodziła ze sprzedaży w Stanach Zjednoczonych, Singapurze, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii.

Więcej o programie MOTO(RED) można przeczytać w języku angielskim tutaj:

http://direct.motorola.com/hellomoto/red/

Motorola

Kontakty dla mediów: Małgorzata Matusiewicz Motorola +48 22 606 04 50 mtsm003@motorola.com Agnieszka Józefowicz +48 22 858 74 58 wew. 49 a.jozefowicz@partnersi.com.pl MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION