Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Head & Shoulders : Nowa twarz Head & Shoulders Ocean Energy
Dorota Staszewska, wielokrotna Mistrzyni Świata i Europy w klasie Formuła Windsurfing, została twarzą nowego produktu Head & Shoulders – szamponu Ocean Energy, niosącego skojarzenia z energią oceanu, falą orzeźwienia i bogactwem morskich minerałów. Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Doroty właśnie się rozpoczyna.
-Trudno wyobrazić sobie lepszą ambasadorkę Head & Shoulders Ocean Energy niż Dorota Staszewska – niekwestionowana gwiazda kobiecego windsurfingu. Dorota jest nie tylko jedną z najlepszych zawodniczek w historii tej dyscypliny sportu, ale również piękną młodą kobietą, której ozdobą jest fala wspaniałych długich włosów – podkreśla Agnieszka Szczepańska z firmy Procter & Gamble, producenta szamponów Head & Shoulders.
Zdjęcia do najnowszego filmu reklamowego Head & Shoulders międzynarodowa ekipa realizowała na kanaryjskiej wyspie Furteventura oraz w studio w Warszawie. Choć praca na planie trwała 20 godzin Dorota miło wspomina panującą w jej trakcie atmosferę: – Wszystko było naprawdę dobrze zorganizowane, dzięki temu łatwiej mogłam się skupić na swoim zadaniu – wspomina.
Kampania reklamowa z udziałem Doroty rozpoczyna się we wrześniu w następujących stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, National Geographic, Hallmark, Europa Europa, Romantica, Club Planet oraz Ale Kino. Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, zaś za zakup mediów odpowiada MediaCom.
Dorota Staszewska, aktualna Mistrzyni Świata w klasie Formuła Windsurfing i olimpijka z Atlanty już niebawem będzie bronić tytułu Mistrzyni Świata podczas zbliżających się mistrzostw, które odbędą się w dn. 12 – 17 grudnia 2005 r. w australijskim Melbourne.
Pierwsze znaczące sukcesy w windsurfingu Dorota odniosła już 1991 roku, zostając Wicemistrzynią Świata młodziczek. Od tego roku jej kariera rozwijała się w błyskawicznym tempie. W 1993 roku wygrała zorganizowane w Pucku zawody zdobywając tytuł Mistrzyni Świata juniorek, a w trzy lata później podczas olimpiady w Atlancie zajęła szóste miejsce.
W 1998 roku została Mistrzynią Świata w klasie Funboard, zaś w 2000 roku pierwszy raz zdobyła tytuł Mistrzyni Świata w klasie Formuła Windsurfing. Od tego czasu tytuł ten należy do Doroty, z małym wyjątkiem w roku 2003, kiedy w tej klasie zdobyła tylko tytuł Mistrzyni Europy.
Ta wybitna zawodniczka jest absolwentką warszawskiej szkoły wyższej Collegium Civitas, którą ukończyła z tytułem magistra stosunków międzynarodowych. Od 2000 roku działa społecznie w międzynarodowej organizacji windsurfingu, reprezentując interesy kobiet.
Reklamowany przez Dorotę produkt – Ocean Energy to najnowszy wariant wśród szamponów Head & Shoulders. Kosmetyk ten zawiera prawdziwy koktajl morskich minerałów – sól z Morza Martwego, wyciągi z brązowych alg (Fucus Vesculosus) oraz mchu irlandzkiego (Chondrus Crispus). Dzięki zawartości pirytionianu cynku, szampon Head & Shoulders Ocean Energy działa bezpośrednio na skórę głowy, usuwając 100% łupieżu i zapobiegając jego nawrotom. Łagodna formuła kosmetyku sprawia, że szampon może być stosowany codziennie pozostawiając falę pięknych, zdrowych i pełnych witalności włosów.
Szampon Head & Shoulders Ocean Energy dostępny jest w opakowaniach 200 ml i 400 ml.
Sugerowana cena detaliczna wynosi odpowiednio: 9,99 zł oraz 14,99 zł.
Zdjęcia do wykorzystania przy materiale prasowym o Dorocie Staszewskiej – nowej twarzy Head & Shoulders Ocean Energy.
Prosimy o podanie imienia i nazwiska fotografa.
Procter & Gamble - Head&Shoulders
Head & Shoulders to marka, która od ponad 50 lat prowadzi badania nad zdrowiem skóry głowy, pozwalające na nieustanne ulepszanie technologii stosowanych w produktach. Dzięki nim Head & Shoulders przywraca równowagę skóry głowy i odżywia ja sprawiając, że staje się podstawą dla pięknych, zdrowych i mocnych włosów do 100% bez łupieżu* – już na zawsze.Po produkty marek P&G co roku sięga prawie 5 miliardów ludzi. Firma posiada jeden z najsilniejszych portfeli godnych zaufania, wiodących marek wysokiej jakości, do których należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, and Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach na całym świecie. Na stronie http://www.pg.com można znaleźć najnowsze wiadomości oraz pogłębione informacje na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek.
Kontakt prasowy:
Partner of PromotionAgnieszka SupińskaAccount ManagerPartner of Promotiontel.: 22 858 74 58 wew. 18e-mail: a.supinska@partnersi.com.pl
Partner of PromotionIga KrysaAccount ExecutivePartner of Promotiontel.: 22 858 74 58 wew. 28e-mail: i.krysa@partnersi.com.pl