Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Remadays 2005 budzi zainteresowanie w nowych kręgach…
Wydział promocji Komendy Głównej Policji zapowiedział udział w Kongresie przy Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005
– Wydział Promocji Policji już od kilku lat intensywnie pracuje nad kształtem wizerunku tej instytucji. Nie zawsze jednak mamy możliwość poznania nowoczesnych metod komunikacji, skorzystania z badań czy skonsultowania nurtującego nas problemu z zawodowymi marketerami. Doceniamy więc możliwości, jakie tworzą przed nami wielotematyczne konferencje marketingowe z udziałem praktyków sektora prywatnego. Korzystanie z ich doświadczeń i wiedzy może w przyszłości przynieść nam rozwiązania, które skuteczniej i efektywniej wpłyną na jakość wizerunku Policji – mówi mł. insp. Wiesław Ciepiela, Zastępca Dyrektora Gabinetu Komendanta Głównego Policji.
Zainteresowanie instytucji państwowych udziałem w Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 jest dowodem na to, że organizacja tego typu konferencji – interdyscyplinarnych, dotyczących całej branży – jest konieczna. RemaDays skutecznie realizuje jeden z edukacyjnych celów zdefiniowanych już w fazie projektowania imprezy – dotarcie z informacją o narzędziach komunikacji do instytucji państwowych, samorządów, administracji publicznej.
RemaDays
Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbyły się w dniach 22-24 marca 2005 r. w warszawskim kompleksie targowo – wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego12/14. Na 10 tys. metrów kwadratowych została przygotowana część wystawiennicza oraz towarzyszący jej Kongres marketingu, który objął blisko 120 godzin konferencyjnych podzielonych na 9 różnych paneli. Udział w imprezie wzięli najważniejsi przedstawiciele wszystkich sektorów komunikacji marketingowej, w tym m.in. media, agencje reklamowe, agencje public relations, domy mediowe, instytuty badawcze, firmy reklamy zewnętrznej, agencje interaktywne, producenci artykułów reklamowych i systemów wystawienniczych, agencje organizacji imprez specjalnych i wiele innych. Patroni medialni: Gazeta Wyborcza, Radio Pin, Polska Agencja Prasowa, Businessman Magazine, Warsaw Business Journal, Aktivist, Wirtualna Polska, Dzień Dobry, Golf & Life. Patroni branżowi: Brief, Piar.pl, Wirtualnemedia.pl, Internet PR, Mediarun.pl, Gifts Journal, MediaLink.pl, Świat Druku, Aktualności Wydawnictwo Targowe, SARE, Kongresy i Konferencje, Agencja BTL, Vidart, Opakowanie, Targi Polskie, Business Media, Handel + Zarządzanie, Papierniczy Świat, Conference & Business. Patronat merytoryczny: Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Polskie Stowarzyszenie Public Relatins, Chartered Institute of Marketing Dodatkowych informacji udziela: Paweł Czermak tel. (22) 858 74 58, p.czermak@partnersi.com.pl remadays@partnersi.com.pl Partner of Promotion