Pepsi Max ogłasza kontrę do szarej rzeczywistości!

„Pokonaj przyziemność, kontruj codzienność” – to motto nowego stylu życia, alternatywnej filozofii, zdobywającej coraz większą popularność, także wśród polskich „młodych niepokornych”. Główne przesłanie tej filozofii można zamknąć w jednym zdaniu: „Znajdź patent na codzienne sytuacje, skoro i tak nie możesz ich uniknąć”. Pozbawiona cukru, pełna smaku Pepsi MAX namawia do innego spojrzenia na otaczającą nas rzeczywistość. Do uwolnienia się od ciasnych schematów, w każdej dziedzinie życia. Do stworzenia własnych patentów – MAX kontr, które skutecznie pomogą nam walczyć z przyziemnością – największym wrogiem spontaniczności i dobrej zabawy.


Pepsi Max to napój bez cukru o prawdziwym smaku coli dla tych, którzy cieszą się każdym dniem, we wszystko co robią angażują się maxymalnie i nigdy nie poddają się wpływom szarej, nudnej codzienności. Max Kontra, filozofia głoszona przez Pepsi Max, jest wyrazem właśnie tej postawy życiowej.

Pierwsze przykazanie MAX kontry brzmi: „Prawdziwe życie jest lepsze i bardziej ekscytujące od wirtualnego”. Z każdej, nawet najbardziej rutynowej sytuacji, można wycisnąć maksimum przyjemności. Wystarczy odrobina pomysłowości, by czekając rano na autobus do pracy czy na uczelnię, wejść w interakcje z innymi ludźmi, pobawić się i skrócić tym samym czas oczekiwania na przystanku. Każdy wyznawca Max Kontry wie, że kolejny dzień w biurze wcale nie musi być szary i nudny. Można przecież zorganizować kilku współpracowników i wymyślić jakąś grę. Wystarczy użyć sprzętu znajdującego się chociażby w zasięgu ręki i… hej przygodo! Zakupy w centrum handlowym, spacer z psem, weekendowy wypad z przyjaciółmi na imprezę, następna atrakcyjna, lecz niedostępna dziewczyna na horyzoncie? Pepsi Max namawia, by porzucić ciasne schematy i zacząć myśleć niestandardowo o codziennych sytuacjach – zrobić MAX kontrę i tuningować swoje życie!

Jaki sens miałyby tuning życia, gdyby nie można było się nim podzielić z innymi? Jest to bardzo ważne w dobie technologii cyfrowej i popularności serwisów typu video share, takich jak youtube.com, gdzie każdy może stać się gwiazdą. Czasami wśród przedstawianych filmików trafiają się prawdziwe perełki, a ich autorzy stają się gwiazdami na skalę globalną. Wielu z nich stara się jednak zwrócić na siebie uwagę w niezbyt wyszukany sposób, z czysto ekshibicjonistycznych pobudek.

Wyznawcy Max Kontry, czyli tuningu życia na jego każdej, nawet najbardziej konwencjonalnej i sformalizowanej płaszczyźnie, różnią się od zwykłych „gwiazdek” Internetu. Dla nich popularność w sieci i rozgłos nie jest celem samym w sobie. Aby połączyć wszystkich, zafascynowanych MAX kontrą, w lutym wystartuje specjalnie przygotowana strona www.maxkontra.pl. Każdy, komu udało się sfilmować własną MAX kontrę, może ją umieścić na stronie, komentować MAX kontry innych, odpowiadać MAX kontrą na MAX kontrę i zdobywać atrakcyjne nagrody. Dodatkowo na www.maxkontra.pl można umieszczać pomysły na MAX kontry w formie krótkich scenariuszy. Internauci co tydzień zdecydują, który z pomysłów jest najciekawszy, najbardziej spektakularny i godny realizacji. Zwycięskie pomysły zostaną zrealizowane przy pomocy profesjonalnej Ekipy MAX Kontra, z udziałem jej pomysłodawców.

Nie warto czekać, wypij Pepsi Max, pożegnaj się z zimową szarością i rozpocznij sezon na Max kontrę!

Sugerowana cena detaliczna produktu:

Pepsi Max 0,5 L – 3,05 PLN

Pepsi Max 1,0 L – 4,25 PLN

Pepsi Max 2,0 L – 6,29 PLN

Pepsi

Kontakt prasowy: Partner of Promotion, Agencja Public Relations Emilia Hahn Senior Account Executive tel. 022 858 74 58 wew. 51 e-mail: e.hahn@partnersi.com.pl

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION