Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Pepsi zaprasza na koncert The Black Eyed Peas
We wrześniu przyjedzie do Polski gwiazda międzynarodowej sceny hip-hopowej, zespół The Black Eyed Peas. Wizyta 3-krotnych zdobywców nagrody Grammy oraz ich koncert w Warszawie będą częścią dużej trasy koncertowej „Pepsi Black, Blue and You Tour”, która jest wynikiem rozpoczętej właśnie długofalowej współpracy The Black Eyed Peas z PepsiCo International.
Dla tych, którzy chcieliby zobaczyć występ swoich idoli na żywo, Pepsi przygotowała ciekawe promocje konsumenckie, w których nagrodami będą m.in. bilety na koncert oraz telefony Motorola RIZR Z3. Natomiast najbardziej utalentowani fani The Black Eyed Peas, którzy wykażą się wyjątkowym talentem podczas rozpoczynającego się wkrótce konkursu, będą mieli możliwość wystąpienia z zespołem na scenie, w trakcie wrześniowego koncertu. Szczegóły oraz zasady konkursów już niebawem będzie można znaleźć na stronie internetowej www.pepsi.pl.
Współpraca Pepsi z członkami zespołu The Black Eyed Peas jest wynikiem nowej filozofii marki, zgodnie z którą w bieżącym roku Pepsi da konsumentom możliwość rozwijania swojej kreatywności, odkrywania więcej i wyrażania siebie poprzez muzykę, grafitti, taniec lub inne niekonwencjonalne działanie.
W ramach wspomnianej współpracy, poza opracowaniem formuły trasy koncertowej, The Black Eyed Peas zaangażowany jest także w prace nad muzyczną oraz wizualną stroną reklamy telewizyjnej Pepsi. Członkowie zespołu zaprojektowali również puszki i etykiety specjalnej serii napojów.
Wielokrotni zdobywcy platynowej płyty, 3-krotni zdobywcy nagrody Grammy, The Black Eyed Peas, stali się światową rewelacją po wydaniu swojej 3-ciej płyty, zatytułowanej „Elephunk” (lipiec 2003), na której znalazły się takie przeboje jak „Where Is The Love?” czy wyróżniony najcenniejszą nagrodą w przemyśle muzycznym, statuetką Grammy, hip-hopowy utwór „Let’s get it started”. Po tym przyszła płyta łącząca R&B i POP (w obu kategoriach piosenki na pierwszych miejscach list przebojów) „Money Business”, która dała trio nowe super przeboje, takie jak „Don’t Punk With My Hart”, „My Humps” i „Pump It”. The Black Eyed Peas osiągnęło międzynarodowy sukces sprzedając ponad 17 milionów płyt na całym świecie.
Pepsi
Kontakt prasowy: Partner of Promotion, Agencja Public Relations Emilia Hahn Senior Account Executive tel. 022 858 74 58 wew. 51 e-mail: e.hahn@partnersi.com.pl