Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Bezpieczna komunikacja z Partner of Promotion
Od 1 października agencja Partner of Promotion, jako pierwsza, oddaje do dyspozycji wybranych klientów nowy zespół specjalistów, posiadających państwowe certyfikaty bezpieczeństwa i dostępu do dokumentów niejawnych. Już od dłuższego czasu firma posiada – jako jedna z pierwszych agencji PR w Polsce, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej i prowadzonych działań doradczych.
Agencja Partner of Promotion sformowała zespół zaangażowany w obsługę wybranych klientów korporacyjnych. Osoby wchodzące w jego skład posiadają wieloletnie doświadczenie w komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i w działaniach dla sektora finansowego. Aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, uprawniające do dostępu do informacji niejawnych sprawiają, że mogą również uczestniczyć w obsłudze projektów prywatyzacyjnych czy prowadzonych dla administracji rządowej.
– Dotychczas, w branży public relations zasady dostępu agencji do informacji „wrażliwych” regulowały odpowiednie klauzule i oświadczenia o zachowaniu poufności. Nadal są one stosowane, jednak w wielu przypadkach profesjonalne doradztwo komunikacyjne, zwłaszcza dla klientów z sektora publicznego, wymaga od nas analizy informacji niejawnych. Dlatego sformowaliśmy nowy zespół, którego członkowie posiadają certyfikaty dostępu do takich danych. – powiedział Piotr Talarek, Dyrektor Zarządzający Agencji.
Wcześniej agencja Partner of Promotion uzyskała – jako jedna z pierwszych Agencji PR w Polsce, ubezpieczenie prowadzonych działań doradczych od odpowiedzialności cywilnej.
– Większość firm PR w USA i Wielkiej Brytanii ubezpiecza prowadzone działania za pomocą specjalistycznych polis. Wymaga tego ich profesjonalizm oraz – w wielu wypadkach – regulacje branżowe. Mamy świadomość, że po raz kolejny przecieramy szlak na rynku PR w Polsce. – dodał Piotr Talarek.
Dzięki wprowadzeniu nowych rozwiązań Partner of Promotion oferuje jeszcze bezpieczniejsze usługi komunikacyjne i wychodzi naprzeciw rosnącym wymaganiom klientów.