Agito.pl buduje zespół redakcyjny

Sklep internetowy Agito.pl buduje zespół redakcyjny, który będzie odpowiadał za zawartość merytoryczną strony sklepu. Do zadań redakcji będzie należeć przede wszystkim tworzenie i udoskonalanie prezentacji produktów.


W ofercie Agito.pl można znaleźć kilkanaście tysięcy produktów, uszeregowanych w dziewięciu kategoriach asortymentowych. Rozpoczynający pracę zespół redakcyjny zajmie się przede wszystkim opracowaniem nowych i rozbudowaniem już istniejących opisów produktów.

– Zdajemy sobie sprawę z potrzeb naszych klientów, którzy oczekują jak najpełniejszej informacji o produktach, dlatego zdecydowaliśmy się na krok zmierzający ku jeszcze bardziej szczegółowej i atrakcyjnej ich prezentacji na stronie Agito.pl. Ponieważ decyzje zakupowe w Internecie często podejmowane są bez fizycznego kontaktu z towarem, musimy zapewnić klientom doskonałą prezentację produktów on-line – mówi Jacek Gadzinowski, Dyrektor Marketingu Agito.pl.

Na czele pięcioosobowego zespołu redakcyjnego stanie Mirosław Usidus, wieloletni dziennikarz Rzeczpospolitej i redaktor serwisu www.rp.pl, a od 2006 r. również specjalista ds. projektów internetowych w Telewizji Polskiej. W skład zespołu wchodzi także czterech doświadczonych redaktorów.

Obecnie wszystkie produkty w ofercie Agito.pl prezentowane są z wykorzystaniem wysokiej jakości fotografii, tabel parametrów technicznych i opisów funkcjonalności sprzętu. Klienci sklepu mają też możliwość pozostawienia opinii o danym urządzeniu. Zespół redakcyjny Agito.pl zajmie się tworzeniem opisów i udoskonalaniem form prezentacji produktów w sklepie.

Agito.pl

Informacje o firmie Agito S.A. Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV-AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny. W 2006 roku został wyróżniony tytułem „Najlepszego sklepu internetowego z elektroniką użytkową” w rankingu tygodnika „Wprost” oraz portalu Money.pl, w 2007 roku otrzymał zaś tytuł „Mistrza Handlu i Usług MasterCard 2007” oraz „Sklepu Internetowego Roku 2007” w rankingu WebstarFestival, a także tytuł Gazeli Biznesu, zajmując 16. pozycję w tegorocznym wydaniu rankingu dziennika „Puls Biznesu”. Dodatkowych informacji udziela: Daniel Woubishet Partner of Promotion Agencja Public Relations tel.: +48 22 858 74 58 wew. 25 email: d.woubishet@partnersi.com.pl

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION