Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Agito.pl wybiera agencję reklamową Heureka
Agencja reklamowa Heureka zajmie się opracowaniem i realizacją strategii marketingowej dla Agito.pl – największego w Polsce sklepu internetowego z elektroniką użytkową.
Zaproponowana przez agencję strategia komunikacji opiera się na działaniach wizerunkowych i promocyjnych, które w nowatorski sposób wykorzystują zarówno platformę online jak i ATL, BTL czy narzędzia typu ambient. W ramach planowanych aktywności Heureka będzie korzystać m.in. z mechanizmów wirusowych, marketingu społecznościowego oraz własnych narzędzi buzzmarketingu.
Agito.pl jako jeden z pierwszych sklepów e-commerce zdecydował się zaplanować i wdrożyć kompleksową strategię marketingową na szeroką skalę. Głównym jej celem jest wzmocnienie wizerunku i świadomości marki Agito.pl. – Heureka jest agencją full service z ciekawymi kompetencjami e-marketingowymi,i dobrze rozumie zachowania internautów, co miało wpływ na decyzję o wyborze agencji. W planach na najbliższe miesiące mamy przeprowadzenie szeroko zakrojonej kampanii, a to z kolei łączy się z wykorzystaniem najnowszych narzędzi zintegrowanego marketingu – podsumowuje Jacek Gadzinowski, dyrektor marketingu Agito.pl.
* * *
Agencja Heureka zajmuje się kompleksowym planowaniem strategii komunikacyjnych i prowadzi multimedialne kampanie reklamowe szeroko wykorzystując możliwości stwarzane przez Internet i media cyfrowe. Buduje i rozwija własne, innowacyjne narzędzia e-marketingowe, dzięki którym prowadzone przez nią kampanie są skuteczniejsze i bardziej efektywne kosztowo. Jest pierwszym polskim członkiem międzynarodowego stowarzyszenia marketingu szeptanego WOMMA. Wydaje także ceniony biuletyn na temat innowacji marketingowych www.think-a-head.org.
Heureka realizowała kampanie m.in. dla takich firm i marek jak: Unilever (Dove, Flora, Timotei, Knorr, Delma), LG Electronics, Bayer, Janssen Cilag, PTC Era, Hyundai, Peugeot, Atlantic, Schulstad, Pirelli, Agora, Dax Cosmetics oraz dla organizacji non-profit – Amnesty International
Agito.pl
Informacje o firmie Agito S.A. Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV-AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny. W 2006 roku został wyróżniony tytułem „Najlepszego sklepu internetowego z elektroniką użytkową” w rankingu tygodnika „Wprost” oraz portalu Money.pl, w 2007 roku otrzymał zaś tytuł „Mistrza Handlu i Usług MasterCard 2007” oraz „Sklepu Internetowego Roku 2007” w rankingu WebstarFestival, a także tytuł Gazeli Biznesu, zajmując 16. pozycję w tegorocznym wydaniu rankingu dziennika „Puls Biznesu”. Dodatkowych informacji udziela: Daniel Woubishet Partner of Promotion Agencja Public Relations tel.: +48 22 858 74 58 wew. 25 email: d.woubishet@partnersi.com.pl