WIĘCEJ The Black Eyed Peas… w Polsce!

Już dziś, 17 września w Parku Sowińskiego w Warszawie wystąpi zespół The Black Eyed Peas, a wraz z nim finaliści niezwykłego konkursu „Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas – zostań gwiazdą Pepsi”. Koncert jest częścią ogólnoświatowej trasy koncertowej „Pepsi Black, Blue & You Tour”, która jest efektem współpracy zespołu z Pepsi.


W roku 2007 marka Pepsi przechodzi zmiany. Przede wszystkim jest to nowa filozofia brandu, która wyraża się w haśle „Więcej!”. Pepsi wchodzi w interakcję z konsumentami na całym świecie, a jej ideą jest stwarzanie im nowych możliwości, zachęcanie do wyrażania siebie i przedstawiania swojej kreatywności w unikalny sposób.

The Black Eyed Peas nie są jedynie twarzą kampanii. Hip – hopowy zespół zaangażował się także w prace nad muzyczną i wizualną stroną reklamy telewizyjnej, zaplanował ogólnoświatową trasę koncertową oraz zaprojektował własne wzory puszek Pepsi, które można kupić także w Polsce. Motywem przewodnim tej innowacyjnej kampanii jest utwór „More” , skomponowany specjalnie dla Pepsi przez zespół. Utwór stał się inspiracją do konkursu „Skomponuj sobie występ z The Black Eyed Peas – zostań gwiazdą Pepsi”, dzięki któremu młodzi, zdolni ludzie dostali niepowtarzalną szansę pokazania swojego talentu. Konkurs cieszył się w Polsce ogromnym powodzeniem. Spośród setek zgłoszeń nadesłanych na stronę www.gwiazda.pepsi.pl, jury wybrało najlepszych młodych tancerzy, wokalistów, muzyków i VJ’ów. Na specjalnych warsztatach finaliści przygotowali się do profesjonalnego występu na scenie podczas warszawskiego koncertu

The Black Eyed Peas. W poniedziałek swoją interpretację „More” zaprezentują: Agnieszka Musiał z Bolesławca, Olga Woźniak i Mateusz Tomaszewski z Warszawy, Agnieszka Gołofit i Paweł Sawicki z grupy Save The Beats ze Stargardu Szczecińskiego, Piotrek Majkutewicz i Patryk Hatka ze Wschowy, a także Kuba Grajkowski z Torunia. Staną się oni częścią ogólnoświatowej trasy koncertowej jednego z najpopularniejszych zespołów ostatnich lat.

Lider zespołu, Will.I.Am powiedział o współpracy: „Kiedy Pepsi przyszła do nas z pomysłem wspólnej pracy, bardzo chcieliśmy zrobić coś, w czym nasi fani mogliby uczestniczyć. I bez cienia wątpliwości udało się nam.” O efektach tej niezwykłej kooperacji, fani z całej Polski będą mogli się przekonać już dziś wieczorem, na koncercie w Amfiteatrze w Parku Sowińskiego.

Pepsi

Kontakt prasowy: Partner of Promotion, Agencja Public Relations Emilia Hahn Senior Account Executive tel. 022 858 74 58 wew. 51 e-mail: e.hahn@partnersi.com.pl

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION