Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 rozpoczęte!
Pierwsza w Polsce impreza poświęcona wszystkim dziedzinom marketingu, łącząca tradycyjne targi wystawiennicze z kongresem o charakterze edukacyjnym rozpoczęła się już dzisiaj.
Przez najbliższe trzy dni w warszawskim Centrum wystawienniczym EXPO XXI odbywa się pierwsza edycja Międzynarodowych Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005. W imprezie bierze udział ponad 200 firm reprezentujących wszystkie dziedziny komunikacji rynkowej. Znajdują się wśród nich agencje ATL i BTL, ośrodki badania rynku, konsultanci PR, firmy marketingu bezpośredniego, producenci materiałów reklamowych oraz firmy zajmujące się organizacją imprez specjalnych. RemaDays jest pierwszym forum wymiany wiedzy i doświadczeń całego polskiego świata marketingu.
– Marketing jest dyscypliną opartą na wielu naukach. Chcemy specjalistom tego sektora dostarczyć cenną wiedzę z różnych dziedzin. Możliwość udziału w różnorodnych tematycznie spotkaniach zdecydowanie uatrakcyjnia naszą imprezę. Dlatego zdecydowaliśmy się na połączenie formy wystawienniczej z kongresem – mówi Sławomir Giefing, prezes GJC Inter Media, organizatora RemaDays.
W ramach części kongresowej imprezy uczestnicy wezmą udział w 32 wykładach, 2 warsztatach oraz 12 panelach dyskusyjnych. Prowadzą je przedstawiciele czołowych firm i organizacji branżowych, takich jak Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Związek Firm Public Relations czy Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. Każdy z trzech dni Kongresu jest poświęcony odrębnej tematyce. W dniu dzisiejszym zostanie omówiona problematyka rynku, kreatywności, badań
i monitoringu oraz obsługi klienta; jutro – narzędzi komunikacji i prognoz dla branży; natomiast ostatniego – edukacji marketingowej i tzw. ślepych uliczek rynku.
Program kongresu został opracowany przez członków Rady Programowej RemaDays 2005, w skład której wchodzą przedstawiciele świata nauki i czołowi praktycy najważniejszych sektorów branży – mediów, PR, reklamy oraz badań rynkowych:
1. Jakub Bierzyński – OMD Poland;
2. Bartłomiej Gola – Tequila BTL, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego;
3. Paweł Kastory – Corporate Profiles DDB, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych;
4. Krzysztof Kruszewski – SMG/KRC Millward Brown;
5. prof. Ryszard Ławniczak – Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, doradca Prezydenta RP;
6. Sebastian Łuczak – Pekao S.A.;
7. Paweł Trochimiuk – Partner of Promotion, Związek Firm Public Relations;
8. dr Dariusz Tworzydło – Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie;
9. Marek Wróbel (sekretarz rady) – Neuron APR, internetPR.pl, Polskie Stowarzyszenie Public Relations
10. Grzegorz Kiszluk – Redaktor Naczelny „Brief”
11. Artur Zawadzki – Gemius S.A., Interactive Adverising Bureau Polska.
Oprócz części kongresowej, RemaDays 2005 to również targi, na których można zapoznać się z ofertą wystawców, porozmawiać z przedstawicielami firm oraz otrzymać materiały informacyjne. Wśród wystawców znalazły się czołowe media, agencje reklamowe typu full-service, agencje public relations, domy mediowe, instytuty badawcze, agencje interaktywne, producenci artykułów reklamowych i systemów wystawienniczych, agencje organizacji imprez specjalnych i wiele innych.
Dodatkowymi atrakcjami RemaDays 2005 są „Czerwona Kanapa” oraz „Hyde Park”. „Czerwona Kanapa” to działanie kierowane przede wszystkim do mediów – wywiady na żywo prowadzone publicznie w specjalnie przygotowanym do tego miejscu. Zaproszeni dziennikarze rozmawiają z gośćmi o różnych zagadnieniach związanych z marketingiem i nie tylko. Natomiast „Hyde Park” to forum, na którym każdy ma możliwość podzielenia się z innymi swoimi poglądami, w ramach 15 minut nieskrępowanej niczym wypowiedzi.
– Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy są znakomitą okazją do poznania „od kuchni” zjawiska, bez którego trudno sobie wyobrazić współczesną gospodarkę, kulturę, politykę i społeczeństwo. Impreza jest atrakcyjna zarówno dla oświadczonych praktyków, których czeka tu niejedna zagorzała dyskusja, jak i dla studentów lub pracowników działów marketingu niższego szczebla, którzy będą mogli zetknąć się z weteranami branży i poznać wiele ciekawych szczegółów na temat zawodu – mówi Marek Wróbel, sekretarz Rady Programowej.
RemaDays
Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbyły się w dniach 22-24 marca 2005 r. w warszawskim kompleksie targowo – wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego12/14. Na 10 tys. metrów kwadratowych została przygotowana część wystawiennicza oraz towarzyszący jej Kongres marketingu, który objął blisko 120 godzin konferencyjnych podzielonych na 9 różnych paneli. Udział w imprezie wzięli najważniejsi przedstawiciele wszystkich sektorów komunikacji marketingowej, w tym m.in. media, agencje reklamowe, agencje public relations, domy mediowe, instytuty badawcze, firmy reklamy zewnętrznej, agencje interaktywne, producenci artykułów reklamowych i systemów wystawienniczych, agencje organizacji imprez specjalnych i wiele innych. Patroni medialni: Gazeta Wyborcza, Radio Pin, Polska Agencja Prasowa, Businessman Magazine, Warsaw Business Journal, Aktivist, Wirtualna Polska, Dzień Dobry, Golf & Life. Patroni branżowi: Brief, Piar.pl, Wirtualnemedia.pl, Internet PR, Mediarun.pl, Gifts Journal, MediaLink.pl, Świat Druku, Aktualności Wydawnictwo Targowe, SARE, Kongresy i Konferencje, Agencja BTL, Vidart, Opakowanie, Targi Polskie, Business Media, Handel + Zarządzanie, Papierniczy Świat, Conference & Business. Patronat merytoryczny: Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Polskie Stowarzyszenie Public Relatins, Chartered Institute of Marketing Dodatkowych informacji udziela: Paweł Czermak tel. (22) 858 74 58, p.czermak@partnersi.com.pl remadays@partnersi.com.pl Partner of Promotion