Pierwsza runda z Need for Speed(tm) ProStreet na Toyo Drift Cup 2008 by PFD już za nami!

2-3 maja na torze kartingowym w Lublinie odbyła się pierwsza runda w ramach zawodów Toyo Drift Cup 2008 by PFD, których głównym sponsorem jest Need for Speed ProStreet. Zwycięzcą został Bartosz Stolarski!


Lublin to pierwsze miasto na mapie polskiego driftingu, gdzie odbyły się eliminacje Toyo Drift Cup 2008 organizowane przez Polską Federację Driftingu. Pomimo niesprzyjającej pogody do zawodów stanęło aż 60 kierowców z całej Polski, ale tylko 32 najlepszych wzięło udział w sobotnim wyścigu. Dwudniowa impreza była przeznaczona dla wytrawnych kierowców driftingu, wszystkich, którzy interesują się światem motoryzacji i tuningu oraz dla tych, którzy pragnęli spędzić wyjątkowo pierwszy majowy weekend.

Kierowcy podczas każdej rundy Toyo Drift Cup 2008 by PFD walczą o punkty w klasyfikacji generalnej. W Lublinie najlepszym drifterem został Bartosz Stolarski w Nissanie 200SX S14a, który zdobył maksymalną liczbą punktów i odebrał nagrodę w wysokości 2 000 złotych ufundowaną przez Electronic Arts. Tym samym zwycięzca ma szansę wziąć udział w poznańskim finale, który odbędzie się 28 września, gdzie będzie walczył o główną nagrodę pieniężną oraz puchar Need For Speed(tm). Drugie miejsce w lubelskiej rundzie Toyo Drift Cup 2008 by PFD zajął Bartłomiej Owczarek w Nissanie Silvia S15, a trzecie Tomasz Marciniak w Skylinie Taboo.

Dodatkową atrakcją dla wszystkich przybyłych gości był namiot Electronic Arts, gdzie każdy mógł przetestować na konsolach Xbox 360(tm) dobrze znaną graczom oraz fanom sportów motorowych, grę Need for Speed ProStreet.

Kolejne etapy Toyo Drift Cup 2008 by PFD (do potwierdzenia):

  • II runda, 7 czerwca, Bydgoszcz
  • III runda, 28 czerwca, Zielona Góra
  • IV runda, 30 sierpnia, Radom
  • V runda i finały, 28 września, Poznań

Electronic Arts

Informacje o firmie Electronic Arts Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe. Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO. Więcej informacji na www.ea.pl. Kontakt dla mediów: Partner of Promotion Tomasz Cichocki Tel. (22) 858 74 58 wew. 51 e-mail: t.cichocki@partnersi.com.pl Partner of Promotion Filip Straburzyński Tel. (22) 858 74 58 wew. 44 e-mail: f.straburzynski@partnersi.com.pl

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION