Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
City Interactive – w stronę kobiet
Na rynku gier komputerowych wciąż niewiele jest tytułów przeznaczonych dla kobiet. Większość nowych produkcji to propozycje skierowane głównie do mężczyzn: gry akcji, strzelaniny lub wyścigi. Okazuje się jednak, że komputerowa rozrywka staje się coraz bardziej popularna także u płci pięknej, a zapotrzebowanie na tytuły skierowane do kobiet systematycznie się zwiększa.
Lukę na rynku postanowił wypełnić największy polski producent gier komputerowych City Interactive, wydając Beauty Factory. Jest to gra strategiczno – ekonomiczna, w której głównym celem jest zbudowanie imperium kosmetycznego. Gracz wciela się w postać właścicielki małej firmy, która produkuje m.in. szminki, cienie do powiek i perfumy. Dzięki wymyślaniu, komponowaniu i wprowadzaniu do sprzedaży nowych produktów musi zadbać o systematyczny rozwój firmy i, zamieniając ją z czasem w wielki koncern, zdobyć pozycję lidera na rynku.
Kobiety to najbardziej niedoceniana grupa potencjalnych klientów na rynku gier komputerowych – twierdzi Marek Tymiński, Prezes Zarządu City Interactive – Nie jest prawdą, że nie grają w gry komputerowe. Są po prostu innymi graczami niż mężczyźni.
Wydaniem Beauty Factory City Interactive potwierdziło, że zależy jej na graczach kobietach. Tym bardziej, że w studiach developera trwają obecnie prace nad skierowaną także do kobiet, klasyczną grą przygodową.
Więcej informacji na temat gry na stronie internetowej:
www.beautyfactorygame.com
Zobacz też film prezentujący grę:
http://www.city-interactive.com/index.php?page=pl_beauty_factory_download
„Beauty Factory” już na rynku
za jedyne 29,99 zł !
City Interactive
City Interactive jest największym producentem gier komputerowych w Polsce odnoszącym znaczące sukcesy na arenie międzynarodowej. Strategią firmy jest sprzedaż jakościowych produktów w segmencie value skierowanych do masowego odbiorcy. Firma powstała w 2002 roku, obecnie zatrudnia blisko 100 osób w siedzibie Spółki w Warszawie. Tworzy gry również poprzez zlecenie produkcji firmom zewnętrznym w Polsce i na Ukrainie. Produkty firmy rozprowadzane są zarówno na terenie Polski jak i Europy Zachodniej, Rosji, Azji oraz Ameryki Północnej. Spółka w najbliższym czasie planuje swój debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych. Strona internetowa dostępna jest pod adresem www.city-interactive.com Dodatkowych informacji udziela: Anna Anisimowicz Marketing Manager City Interactive Sp. z o.o. ul. Żupnicza 17; 03-821 Warszawa, Polska phone: +48 22 619 85 90 ext. 118 mob: +48 668 833 254 aanisimowicz@city-interactive.com