Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ekoinicjatywy Motoroli
Zbliża się kolejna akcja „Sprzątania Świata”. Motorola nie pozostaje obojętna wobec ochrony przyrody zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Warszawa, 5 września 2007 r. – Troska o środowisko naturalne jest jednym z priorytetów Motoroli (NYSE: MOT). Hasłami tegorocznej akcji „Sprzątanie Świata” są: „Oszczędzaj. Wyłączaj. Odzyskuj. Świeć przykładem”. Zgodnie z tą inicjatywą inżynierowie Centrum Oprogramowania Motoroli w Krakowie posprzątają najbliższe okolice. W zeszłym roku pracownicy wraz z rodzinami zebrali 80 worków śmieci. Ponadto w ośrodku zatrudniającym ponad 800 inżynierów zachęca się do segmentowania odpadków.
ECOMOTO
Motorola stawia na działania lokalne. Firma wprowadziła w swoich oddziałach na całym świecie program „ECOMOTO Takeback”. Od początku kwietnia również w warszawskiej i krakowskiej części Motoroli ustawiono zielone pojemniki, do których pracownicy mogą wrzucać stare lub zużyte produkty i baterie Motoroli. W miarę możliwości będą one odpowiednio przetwarzane bądź powtórnie wykorzystywane przez koncern.
ODDAJ STARY TELEFON
Motorola aktywnie dba o środowisko – zbiera stare telefony komórkowe własnej, a także dowolnej innej marki, których nie należy wyrzucać do śmieci. Zgodnie z wymogami dyrektywy Unii Europejskiej (Waste Electrical and Electronic Equipment – WEEE) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, opatrzony symbolem przekreślonego kosza, powinien być w odpowiedni sposób utylizowany. Można to zrobić u operatora, w sklepie, w którym telefon został zakupiony lub w punkcie zbiórki odpadów miejskich.
– W trosce o środowisko i wygodę klientów Motorola przyjmuje zużyte aparaty dowolnej marki, w każdym stanie. Wystarczy pobrać specjalną etykietę ze strony internetowej firmy, nakleić ją na kopertę i wysłać telefon. Nie wiąże się to z żadnymi opłatami, ponieważ koszty przesyłki ponosi Motorola. Zachęcamy, by troska o środowisko naturalne wykraczała poza sprzątanie śmieci z ulic i lasów. Możemy pomóc w bezpiecznym oczyszczeniu naszych domów ze zbędnych urządzeń elektrycznych – podkreśla Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer telefonów komórkowych Motorola.
GO GREEN
Każdy, kto w Stanach Zjednoczonych kupi nowy telefon w internetowym sklepie Motoroli i jednocześnie odda swój stary model, niezależnie od producenta, zaoszczędzi 50 dolarów. Co więcej, każdy oddany telefon komórkowy w dobrym stanie zostanie wysłany do krajów rozwijających się lub Motorola odzyska z niego części nadające się do powtórnego wykorzystania.
Motorola świadomie projektuje urządzenia nadające się do recyklingu, eliminuje szkodliwe substancje, ogranicza zużycie energii w produkcji oraz zmniejsza opakowania. Koncern zamierza przetworzyć 85% produkowanych odpadów. Do tej pory zredukował zużycie elektryczności o 9%, wody wykorzystanej do produkcji o 13%, wytwarzanie nieszkodliwych odpadków zmniejszono natomiast o 37%.
Więcej informacji na temat działań ekologicznych prowadzonych przez Motorolę na świecie można znaleźć pod adresem: http://www.motorola.com
Motorola
Kontakty dla mediów: Małgorzata Matusiewicz Motorola +48 22 606 04 50 mtsm003@motorola.com Agnieszka Józefowicz +48 22 858 74 58 wew. 49 a.jozefowicz@partnersi.com.pl MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.