Ulica w rytmie piłki

Zobacz widowiskowe wideo prezentujące piękno ulicznego futbolu


W kampanię reklamową gry FIFA Street 3 zaangażowano doświadczonych zawodników dyscypliny parkour, spopularyzowanej dzięki filmowi „Yamakasi”!!! Sportowcy z utalentowanej grupy Ryouko oraz prawdziwi uliczni piłkarze biorą udział w nakręconym na ulicach i dachach Meksyku filmie, w którym naśladują pochodzące z gry FIFA Street 3 ruchy Ronaldinho, Rino Gattuso i Petera Croucha. Dzięki nim można podziwiać akrobatyczne sztuczki, potencjał i różnorodność futbolu ulicznego – najpopularniejszej dyscypliny sportowej na świecie. Film można obejrzeć m.in. na oficjalnym kanale YouTube firmy Electronic Arts Polska, pod adresem http://pl.youtube.com/eapolska.

Kampanię FIFA Street 3 przygotowała znana agencja Wieden + Kennedy. Wszystkie jej elementy, opatrzone hasłem „Ulica w rytmie piłki”, a więc spoty telewizyjne, reklamy prasowe, banery i marketing wirusowy – prowadzą do strony internetowej www.fifastreet3.com.

Trzecia odsłona serii FIFA Street to przepełniona akcją, ekscytująca piłka nożna, która dostarczy niepowtarzalnych wrażeń użytkownikom konsol Xbox 360(tm), PLAYSTATION(r)3 oraz Nintendo DS(tm). Zabierze ich do niezwykłego świata, w którym największe gwiazdy piłki nożnej zmagają się ze sobą w porozmieszczanych po całym świecie, pulsujących w rytm muzyki lokacjach. W grze wystąpi ponad 250 światowej klasy zawodników reprezentujących 18 najlepszych międzynarodowych drużyn. Każdy ze sportowców zostanie przedstawiony w karykaturalnym stylu, uwypuklającym jego najważniejsze atrybuty. Wszyscy posiadać będą, wzorowane na autentycznych, sportowe stroje i odznaczać się charakterystycznym stylem rozgrywki oraz unikalnymi zdolnościami.

Gra FIFA Street 3 ukaże się w Polsce lutego 2008 roku pod szyldem EA SPORTS BIG 22 w wersji na konsole Xbox 360, PS3 i Nintendo DS. Produkcja uzyskała klasyfikację wiekową PEGI 3+.

Więcej informacji na gry można znaleźć na stronie www.ea.pl.

Electronic Arts

Informacje o firmie Electronic Arts Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe. Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO. Więcej informacji na www.ea.pl. Kontakt dla mediów: Partner of Promotion Tomasz Cichocki Tel. (22) 858 74 58 wew. 51 e-mail: t.cichocki@partnersi.com.pl Partner of Promotion Filip Straburzyński Tel. (22) 858 74 58 wew. 44 e-mail: f.straburzynski@partnersi.com.pl

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION