Wybitna Osobowość
2024 r.
2024 r.
Statuetkę Wybitna Osobowość, Autorytet i Wizjoner Roku 2024 za niekwestionowane wartości, które przekazują swoją osobowością otrzymał Paweł Trochimiuk.
2023 r.
Agencja Partner of Promotion została uhonorowana statuetką w kategorii PR Produktowy podczas gali wręczenia nagród PR Wings 2023, organizowanej przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Nagroda została przyznana za kampanię Trzeba mieć siłę, żeby być sobą, ale warto” dla marki Pantene należącej do Procter & Gamble.
2023 r.
Agencja Partner of Promotion zdobyła złotą statuetkę w kategorii Beauty & Care podczas konkursu Effie Poland 2023 za kampanię Trzeba mieć siłę, żeby być innym” dla marki Pantene należącej do Procter & Gamble.
2023 r.
Paweł Trochimiuk, Prezes agencji Partner of Promotion, został uhonorowany tytułem Wybitnej Osobowości Polskiego PR i Marketingu 2023.
2022 r.
Agencja Partner of Promotion odebrała aż 4 statuetki w konkursie PRWings organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations.
Aż 2 statuetki – za działania B2B oraz wyjątkową efektywność – dostał projekt „Polska wołowina na japońskim stole”, który realizowaliśmy na rzecz UPEMI. Nagrodzone zostały także kampanie na rzecz MEDISEPT Sp. z o.o. za działania podczas COVID19 oraz projekt Poland at Expo prowadzony dla Polish Investment and Trade Agency w kategorii kampanii międzynarodowych.
2022 r.
Nagroda za Doskonałość Przedsiębiorczości trafiła do Pawła Trochimiuka za strategię PR w promocji międzynarodowych marek i wdrażanie zmian społeczno-gospodarczych w Polsce.
2021 r.
Realizowana przez nas wspólnie z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. kampania „Bezpieczny przejazd – szlaban na ryzyko” zwyciężyła w jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów PR – #SabreAwards. Zwycięska kampania zwiększa świadomość Polaków w zakresie bezpieczeństwa na terenach kolejowych. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu – „Żółtej naklejki” z numerami telefonów alarmowych przy przejazdach kolejowych wzrosła liczba połączeń alarmowych, co pozwoliło zatrzymać dziesiątki pociągów i zapobiec tragediom.
2021 r.
Agencja Partner of Promotion odebrała aż 4 statuetki w konkursie #PRWings organizowanym przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations podczas Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.
Nagrody otrzymały:
PR Korporacyjny „Pierwsza naklejka, która ratuje ludzkie życie” projekt realizowany z PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Komunikacja Kryzysowa „Spirytus na wagę złota” to oczywiście MEDISEPT
Komunikacja Business to Business „Conperio – Działania PR trampoliną dla biznesu”
Komunikacja na rynkach międzynarodowych „Komunikacja gamy Renault E-TECH w Krajach Bałtyckich”
2021 r.
Miło nam poinformować, że projekt „Jedyny alkohol, który ratuje ludzkie życie” realizowany przez nas na rzecz MEDISEPT, został właśnie uznany za Najlepszą Kampanię w Europie Środkowej w międzynarodowym konkursie Eventiada IPRA Golden World Award.
W ramach tego projektu wspólnie z MEDISEPT walczyliśmy o zdrowie publiczne w Polsce w początkowej fazie pandemii COVID-19. Jury konkursu doceniło działania mające na celu przeciwdziałanie kryzysowi zaopatrzenia służby zdrowia w środki do dezynfekcji.
2021 r.
Wyróżnienie to zawdzięczamy podsumowaniu działań Partner of Promotion w trudnym – bo naznaczonym pandemią – roku 2020. Doceniono zachowanie przez nas wysokiej jakości obsługi, wzrost przychodów o ponad 10% oraz zwiększenie liczby klientów. Podkreślono też dbałość o pracowników w trakcie pandemii oraz zachowanie tego samego poziomu wynagrodzeń dla całego zespołu.
2019 r.
Agencja Partner of Promotion została nagrodzona trzema statuetkami w tegorocznym konkursie Złote Spinacze”.
2019 r.