Złote Spinacze
2018 r.
2018 r.
Trzy statuetki dla Partner of Promotion w konkursie Złote Spinacze 2018!
Agencja Partner of Promotion zdobyła trzy nagrody w konkursie Złote Spinacze” za projekty zrealizowane w 2018 roku.
2017 r.
Partner of Promotion zdobyła w konkursie Złote Spinacze sześć statuetek – w tym dwie nagrody główne – za projekty zrealizowane w 2017 roku.
Jury konkursowe przyznało złotą statuetkę w kategorii Komunikacja Antykryzysowa lub Kryzysowa kampanii „ekoENERGIA dla Krakowa – od kryzysu do sukcesu”, zrealizowanej przez agencję we współpracy z Krakowskim Holdingiem Komunalnym. Projekt ten został także nagrodzony srebrnym spinaczem w kategorii Przemysł i Infrastruktura.
Drugie złoto Partner of Promotion zdobyła w kategorii Nieruchomości, Budownictwo, Dom i Wnętrze za kampanię „Droga do Oscara”, przeprowadzoną przez agencję wspólnie z Ghelamco Poland.
Srebro w kategorii Sport przyznane zostało kampanii „#BiegamDobrze, czyli biegam i pomagam”, zrealizowanej przez agencję z Fundacją Maraton Warszawski. Projekt ten otrzymał również srebrną statuetkę w kategorii Event Społeczny.
Brąz w kategorii Media Relations przyznany został kampanii „Relacje medialne trampoliną dla biznesu”, przeprowadzonej przez agencję na rzecz Conperio.
2016 r.
Agencja Partner of Promotion zdobyła dwie nagrody w konkursie Złote Spinacze” za projekty zrealizowane w 2016 roku.
2016 r.
Partner of Promotion po raz kolejny znalazła się na pierwszym miejscu w rankingu The Book of List 2013 wśród wszystkich agencji PR w Polsce.
2016 r.
Agencja PR Partner of Promotion zdobyła dwie statuetki Stevie Awards 2016 w prestiżowym konkursie International Business Awards. Jury złożone z ponad 200 profesjonalistów z całego świata doceniło projekty „STIHL POZnan Ice Festival” oraz „Pampers & UNICEF One Wish”.
2014 r.
Agencja Partner of Promotion ponownie została doceniona w międzynarodowym konkursie European Excellence Awards, tym razem za kampanię „Projekt Test: Pokolenie Minus” prowadzoną wspólnie przez Społeczny Komitet ds. AIDS i agencję PofP. W tym roku do konkursu zgłoszono ponad 1600 projektów.
2014 r.
Kampania „Spartanie Dzieciom”, dotycząca charytatywnego biegania, zwyciężyła w kategorii „Kampania o niskim budżecie” w konkursie IPRA Golden World Awards. Realizowany pro bono przez Partner of Promotion projekt miał na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na problem dzieci niepełnosprawnych i ich rodzin.
2014 r.
Agencja Partner of Promotion została nagrodzona tytułem i statuetką Luksusowa Marka Roku 2014. W tegorocznej, V edycji plebiscytu zostały wyróżnione najbardziej ekskluzywne usługi i produkty, które są dostępne na polskim rynku. Partner of Promotion jak dotąd jest jedyną agencją PR w Polsce wyróżnioną w tym konkursie, która otrzymała ten tytuł już po raz drugi. Uroczysta gala odbyła się 26 października br. w Warsaw Plaza Hotel w Warszawie.
2014 r.
Projekt Spartanie Dzieciom, realizowany pro bono przez agencję Partner of Promotion, otrzymał nagrodę Bronze Stevie Award w kategorii Najlepsze wydarzenie charytatywne lub non profit. Celem projektu było dotarcie do środowiska biegowego i zarażenie go szlachetną ideą biegania i pomagania potrzebującym. Dzięki odpowiednio zaplanowanym działaniom i doborze właściwych narzędzi obudzono większą świadomość społeczeństwa i zwrócono uwagę na problem niepełnosprawnych dzieci i ich rodzin.
2013 r.
Projekt „Spartanie Dzieciom”, realizowany pro bono przez agencję Partner of Promotion, znalazł się na prestiżowej liście Top 25 w gronie najlepszych projektów komunikacyjnych na świecie. Jury konkursu Magellan Awards 2013 nagrodziło go Srebrnym Magellanem w kategorii Product/Service Communications: Other.
2013 r.
Partner of Promotion po raz kolejny znalazła się na pierwszym miejscu w rankingu The Book of List 2013 wśród wszystkich agencji PR w Polsce. Agencja utrzymuje pozycję lidera od 2009 roku.
2013 r.
Agencja Partner of Promotion została nagrodzona w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards 2013 w kategorii Crisis management – Agency” za projekt „Kolej na 2012”.