IPRA
2007 r.
2007 r.
Agencja Partner of Promotion otrzymała nagrodę IPRA Golden World Award 2007 za projekt „Gadu-Gadu – więcej niż komunikator”. Agencja była odpowiedzialna za komunikację w zakresie relacji inwestorskich dla spółki Gadu-Gadu, która zadebiutowała w lutym 2007 roku na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W tym roku do konkursu zgłoszono 405 prac z 46 krajów w 21 kategoriach. Międzynarodowe jury uznało Gadu-Gadu za najlepiej komunikowany debiut giełdowy w 2007 roku na świecie.
2006 r.
Agencja Partner of Promotion zwyciężyła w kategorii Najlepsza Agencja Public Relations w kolejnej edycji konkursu Najlepszy Partner w Biznesie organizowanym przez magazyn Home&Market.
2006 r.
Agencja Partner of Promotion otrzymała nagrodę w konkursie IPRA Golden World Awards 2006. Projekt „Szóste Paliwo”, realizowany dla Rockwool Polska, otrzymał nagrodę specjalną Hill & Knowlton Award for the Environment. Zostaliśmy jedyną polską agencją nagrodzoną podczas tegorocznej edycji IPRA Golden World Awards. Do konkursu, organizowanego przez International Public Relations, zgłoszono w tym roku aż 323 prace z 41 krajów.
2006 r.
Agencja Partner of Promotion ponownie otrzymała statuetkę i tytuł Lidera Doradztwa im. Eugeniusza Kwiatkowskiego. Ranking organizuje Brytyjsko-Polska Izba Handlowa oraz World-Connect, a patronat medialny objęły magazyny Polish Market i Warsaw Business Journal.
2005 r.
Partner of Promotion otrzymała Impactora 2005 i tytuł „Najbardziej podziwianej agencji PR 2005”. Statuetka jest zwieńczeniem nagród i wyróżnień za pracę Agencji w 2005 roku. Nagroda ta, jest tym cenniejsza, gdyż została przyznawana przez polskie środowisko public relations, podczas uroczystej Gali IMPACTOR ROKU 2005 – NAGRODY POLSKIEGO PRZEMYSŁU MEDIOWEGO.
2005 r.
Agencja Partner of Promotion zdobyła Złotego Spinacza w dziedzinie komunikacji antykryzysowej. Jury nagrodziło w ten sposób projekt realizowany na rzecz TUnŻ Nationwide. W finale znalazły się i otrzymały wyróżnienia także dwa inne projekty Agencji zgłoszone w kategorii PR produktu prowadzone dla firm Rockwool oraz Motorola.
2005 r.
W prestiżowym raporcie dotyczącym europejskiego public relations – The Holmes Report agencja Partner of Promotion została uhonorowana tytułem „New European Agency of the Year 2005”. The Holmes Report co roku przedstawia „profile około 120 europejskich firm PR” i wybiera najlepsze z nich na poszczególnych rynkach.
2005 r.
Agencja Partner of Promotion otrzymała główną nagrodę w rankingu Liderzy Doradztwa im Eugeniusza Kwiatkowskiego, organizowanym przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową i World Connect, pod patronatem tygodnika Wprost.
2005 r.
Agencja Partner of Promotion zdobyła dwie statuetki Magellan Awards 2005″ w międzynarodowym konkursie, organizowanym przez League of American Communications Professionals (LACP). Agencja otrzymała Bronze Magellan Award w kategorii „komunikacja kryzysowa”, oraz Honor Magellan Award – w kategorii „PR produktu”.
2004 r.
Statuetka SABRE Awards dla Partner of Promotion za Inteligo, najlepszą kampanię europejską w kategorii kryzys.
2004 r.
Agencja Partner of Promotion otrzymała trzy z ośmiu głównych nagród podczas drugiego finału konkursu Złote Spinacze 2004″, organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
2003 r.
Agencja Partner of Promotion została laureatem pierwszej edycji konkursu Pracodawca Roku zorganizowanego przez Wyższą Szkołę Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie.
Agencja Partner of Promotion znalazła się w pierwszej dziesiątce rankingu, wśród 100 najbardziej pożądanych pracodawców.