IPRA
2002 r.
2002 r.
Dyplomy za udział w konkursie organizowanym przez IPRA – Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations
2001 r.
W drugiej edycji Konkursu Działań Public Relations MEDIUM 2001 po raz pierwszy przyznano tytuł Agencji Roku, który otrzymała Partner of Promotion.
Agencja przedstawiła kilka projektów w czterech kategoriach: PR produktu, PR korporacyjny, kampania społeczna, special event. Projekty agencji nominowane do nagrody uzyskały w sumie najwięcej punktów, odznaczając się zarówno bardzo wysokim poziomem merytorycznym, jak i doskonałą jakością przygotowanych materiałów konkursowych.
2001 r.
Prestiżową statuetkę Impactor roku 2001 w kategorii Agencja PR otrzymała firma Partner of Promotion.
Partner of Promotion była jedną z trzech nominowanych. Ogłoszenie wyników nastąpiło 6 lutego podczas uroczystej gali podsumowującej rok w przemyśle reklamowym. To już druga taka nagroda dla Partner of Promotion. W listopadzie 2001 r. Firma otrzymała tytuł Agencji Roku na MEDIUM 2001.
2000 r.
W organizowanym po raz pierwszy Konkursie Działań Public Relations MEDIUM 2000 Partner of Promotion jako jedyna agencja zdobyła dwie nagrody. Był to podwójny sukces, gdyż agencja zwyciężyła w dwóch kategoriach. Trofea te świadczą o silnej pozycji firmy w branży, przynoszą satysfakcję, ale przede wszystkim mobilizują nas do dalszej wytężonej pracy na rzecz naszych Klientów.
Po raz drugi zajęliśmy też 3 miejsce w rankingu agencji public relations opublikowanym przez Warsaw Business Journal.
W 2000 roku firma otrzymała także rekomendację Business Centre Club.
2000 r.
W organizowanym po raz pierwszy Konkursie Działań Public Relations MEDIUM 2000 Partner of Promotion jako jedyna agencja zdobyła dwie nagrody. Był to podwójny sukces, gdyż agencja zwyciężyła w dwóch kategoriach. Trofea te świadczą o silnej pozycji firmy w branży, przynoszą satysfakcję, ale przede wszystkim mobilizują nas do dalszej wytężonej pracy na rzecz naszych Klientów.
Po raz drugi zajęliśmy też 3 miejsce w rankingu agencji public relations opublikowanym przez Warsaw Business Journal.
W 2000 roku firma otrzymała także rekomendację Business Centre Club.
1999 r.
W rankingu agencji public relations opublikowanym przez wydawnictwo Warsaw Business Journal agencja Partner of Promotion znalazła się w pierwszej trójce.
1997 r.
W rankingu agencji public relations przeprowadzonym przez Home and Market Magazine Agencja Partner of Promotion uplasowała się na 3 pozycji.