Andrew Morley przejmie strategię marketingową telefonów komórkowych Motoroli w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki

Bansingstoke, Wielka Brytania, 11 czerwca 2007 r. – Andrew Morley został dziś wiceprezesem ds. marketingu telefonów komórkowych Motoroli, Inc. (NYSE: MOT) na region Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki (EMEA). Morley będzie odpowiedzialny również za strategię komunikacyjną marki w regionie.


– To dla mnie zaszczyt, że obejmuję wysokie stanowisko w tak potężnej firmie, w której będę kierował marketingiem na zróżnicowanych rynkach w kluczowym dla przemysłu telekomunikacyjnego momencie – powiedział Andrew Morley.

Ostatnio Morley pracował na stanowisku Group Marketing Director Harrodsa, gdzie zarządzał strategią marketingową i komunikacyjną tego znanego na całym świecie luksusowego domu towarowego. Wcześniej pełnił funkcję Chief Commercial Officer w firmie Cable and Wireless oraz odpowiadał z rozwój biznesowy i marketingowy w BSkyB i Ford of Europe.

– Cieszymy się, że osoba z dużym i różnorodnym doświadczeniem przyczyni się do rozwoju naszej strategii marketingowej w regionie EMEA – powiedział Jeremy Dale, wiceprezes ds. marketingu telefonów komórkowych Motoroli.

Andrew Morley jest absolwentem Business Marketing na John Moores University w Liverpoolu.

Motorola

Kontakty dla mediów: Małgorzata Matusiewicz Motorola +48 22 606 04 50 mtsm003@motorola.com Agnieszka Józefowicz +48 22 858 74 58 wew. 49 a.jozefowicz@partnersi.com.pl MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION