Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
„Pokaż swoje drugie ja” – podsumowanie kampanii promocyjnej telefonu MOTOKRZR K1
Warszawa, 12 kwietnia 2007 – W ostatni piątek marca zakończyła się ogólnopolska akcja Motoroli „Pokaż swoje drugie ja”, skierowana do indywidualnych użytkowników. Jej celem było utrwalenie nowoczesnego wizerunku telefonów Motoroli. Każdy, kto między 19 lutego a 30 marca kupił dowolny nowy model telefonu komórkowego Motoroli i między godziną 10.00 a 19.00, od poniedziałku do piątku najszybciej po pełnej godzinie wysłał SMS z jego numerem IMEI, mógł wygrać lustrzanie szalony MOTOKRZR K1. Każdego dnia do wygrania było 10 telefonów. Zwycięzcy mogli podzielić się swoją radością z wygranej na antenie radia RMF FM.
Przez dwadzieścia dwa dni konkursu napłynęło ponad 26 tysięcy zgłoszeń. Konkurs cieszył się na tyle dużym powodzeniem, że zachęcił uczestników do wielokrotnego udziału – najwytrwalsi wygrali po kilka razy. Łącznie do rąk zwycięzców trafiło 220 lustrzanych telefonów.
Koncepcję i adaptację działań dla Motoroli oraz przeprowadzenie konkursu powierzono agencji PZL, stronę kreatywną opracowało BBDO, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy MindShare. Kampanię wspomagała akcja reklamowa na portalu Onet.pl oraz na falach ogólnopolskiej stacji radiowej RMF FM. Nagłośnienie konkursu wzmocniły działania BTL-owe – w trzy pierwsze weekendy marca w ruchliwych punktach dużych miast można było spotkać jednakowo ubrane pary trzymające lustro – znak rozpoznawczy kampanii „Pokaż swoje drugie ja”.
– Cieszymy się, że wiosenna akcja Motoroli spotkała się z dużym zainteresowaniem. Była ona częścią strategii, której celem jest kreowanie zainteresowania naszą marką i produktami poprzez inne niż reklamowe działania. Od kilku lat regularnie organizujemy promocje konsumenckie, które nie tylko intensyfikują sprzedaż, ale przede wszystkim wzmacniają image Motoroli – marki aktywnej, nastawionej na podkreślanie osobowości użytkowników naszych telefonów, mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Telefon MOTOKRZR K1 ma wygodną, grawerowaną klawiaturę oraz unikalne wykończenie kombinację utwardzanego szkła, magnezu i chromu. Urządzenie przyciąga wzrok niebieskim, metalicznym kolorem. Ponadto wewnątrz, kryje się wiele przydatnych i prostych w obsłudze funkcji, np. odtwarzacz MP3, plików wideo MPEG4 czy 2-megapikselowy aparat.
Motorola
Kontakty dla mediów: Małgorzata Matusiewicz Motorola +48 22 606 04 50 mtsm003@motorola.com Agnieszka Józefowicz +48 22 858 74 58 wew. 49 a.jozefowicz@partnersi.com.pl MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.