Kolejkom STOP!!! Polacy coraz chętniej kupują elektronikę w internecie…

W czerwcu Agito.pl odnotowało rekordową liczbę ponad 900 000 wizyt na stronie.
Żaden tradycyjny elektromarket nie przetrwałby takiego najazdu klientów w tak krótkim czasie! Wyobraźmy sobie, że wszyscy mieszkańcy Krakowa i okolic odwiedzili w ciągu jednego miesiąca warszawski pasaż na ulicy Chmielnej w Warszawie…


Czy sieci elektromarketów są skazane na wycofanie się do internetu?

Polacy coraz chętniej kupują elektronikę w internecie. W ostatnim miesiącu witryna Agito.pl zarejestrowała rekordową liczbę odwiedzin (906,5 tysięcy). Najwięcej z nich – aż 38 677 indywidualnych użytkowników (cookies) – weszło na badaną stronę 26 czerwca. Obecnie przeciętna indywidualnych wizyt na Agito.pl w ciągu doby przekracza 30 tys. osób.

Najważniejsze cechy internetu, jako nowego kanału sprzedaży, przyciągające klientów to wg. wskazań respondentów: dostępność przez 24/7, bogactwo asortymentu, błyskawiczny dostęp do nieograniczonej ilości informacji oraz możliwość wyboru najbardziej dogodnej formy płatności.

Agito.pl cieszy się największą popularnością w regionach mazowieckim i śląskim. Internauci z tych terenów stanowią 35% wszystkich użytkowników. Wśród klientów dominują mężczyźni z wyższym wykształceniem, których staż w internecie przekracza 2 lata.

Z życia wzięte…

Największe, warszawskie centra handlowe nie dysponuje ilością miejsc parkingowych, które pomieściłyby tę liczbę klientów. Przyjmując, że każdy klient spędza w centrum 3h, parking musiałby zostać powiększony ośmiokrotnie.

Agito.pl

Informacje o firmie Agito S.A. Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV-AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny. W 2006 roku został wyróżniony tytułem „Najlepszego sklepu internetowego z elektroniką użytkową” w rankingu tygodnika „Wprost” oraz portalu Money.pl, w 2007 roku otrzymał zaś tytuł „Mistrza Handlu i Usług MasterCard 2007” oraz „Sklepu Internetowego Roku 2007” w rankingu WebstarFestival, a także tytuł Gazeli Biznesu, zajmując 16. pozycję w tegorocznym wydaniu rankingu dziennika „Puls Biznesu”. Dodatkowych informacji udziela: Daniel Woubishet Partner of Promotion Agencja Public Relations tel.: +48 22 858 74 58 wew. 25 email: d.woubishet@partnersi.com.pl

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION