Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Polska gra komputerowa na TOP 20 w Niemczech
Nowa produkcja City Interactive – Code of Honor: Francuska Legia Cudzoziemska – trafiła na listę TOP 20 w Niemczech.
W drugim tygodniu sprzedaży gra Code of Honor: Die Fremdenlegion, jak brzmi niemieckojęzyczny tytuł, uplasowała się na miejscu 11. pod względem sprzedaży wśród gier PC w kategorii cenowej poniżej 28 EURO. Jest to pierwszy taki sukces City Interactive w Niemczech, gdzie firma prowadzi działalność jako wydawca.
– Trafienie naszej produkcji na niemiecką listę przebojów to potwierdzenie skuteczności naszej strategii i konsekwencji w jej realizowaniu. Mam wielką nadzieję, że kolejne nasze gry odniosą jeszcze większy sukces – mówi Marek Tymiński, Prezes Zarządu City Interactive.
Code of Honor: Francuska Legia Cudzoziemska to gra akcji w pierwszej osobie pokazująca działania elitarnej grupy wojskowej. Program zawiera oryginalne uzbrojenie legii, autentyczne mundury, pojazdy a jego akcja rozgrywa się na terenie opracowanym ze zdjęć satelitarnych.
CI odpowiedzialne jest między innymi za marketing, lokalizację czyli tłumaczenie gry na język niemiecki, produkcję fizycznych nośników w opakowaniach i dostarczenie ich do partnera, który zajmuje się dystrybucją gier do sieci handlowych.
Niemiecki rynek gier komputerowych jest największym w Europie i drugim na świecie pod względem liczby sprzedawanych egzemplarzy.
City Interactive
City Interactive jest największym producentem gier komputerowych w Polsce odnoszącym znaczące sukcesy na arenie międzynarodowej. Strategią firmy jest sprzedaż jakościowych produktów w segmencie value skierowanych do masowego odbiorcy. Firma powstała w 2002 roku, obecnie zatrudnia blisko 100 osób w siedzibie Spółki w Warszawie. Tworzy gry również poprzez zlecenie produkcji firmom zewnętrznym w Polsce i na Ukrainie. Produkty firmy rozprowadzane są zarówno na terenie Polski jak i Europy Zachodniej, Rosji, Azji oraz Ameryki Północnej. Spółka w najbliższym czasie planuje swój debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych. Strona internetowa dostępna jest pod adresem www.city-interactive.com Dodatkowych informacji udziela: Anna Anisimowicz Marketing Manager City Interactive Sp. z o.o. ul. Żupnicza 17; 03-821 Warszawa, Polska phone: +48 22 619 85 90 ext. 118 mob: +48 668 833 254 aanisimowicz@city-interactive.com