Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ronaldinho promuje grę FIFA Street 3 na stadionie Camp Nou
W czwartek 14 lutego słynny brazylijski piłkarz Ronaldinho poprowadził specjalny pokaz nowej produkcji EA SPORTS BIG – FIFA Street 3, która trafi do sklepów 22 lutego. Razem z producentem gry, Justinem Sheffieldem, Ronaldinho prowadził na stadionie Camp Nou w Barcelonie imprezę dla wybranej grupy przedstawicieli mediów oraz miłośników gier, podczas której grał w FIFA Street 3, odpowiadał na pytania i podpisywał pierwsze, limitowane kopie gry.
Trzecia odsłona serii FIFA Street to przepełniona akcją, dynamiczna piłka nożna, która dostarczy niepowtarzalnych wrażeń posiadaczom konsol Xbox 360(tm), PLAYSTATION(r)3 oraz Nintendo DS(tm) i zabierze ich do niezwykłego świata, w którym największe gwiazdy piłki nożnej zmagają się ze sobą w porozmieszczanych po całym świecie, pulsujących w rytm muzyki ulicznych boiskach. W grze występuje ponad 250 światowej klasy zawodników reprezentujących 18 najlepszych międzynarodowych drużyn. Wśród nich znajdują się między innymi Ronaldinho, Peter Crouch i Gennaro Gattuso. Każdy ze sportowców przedstawiony jest w karykaturalny sposób, uwypuklający jego najważniejsze atrybuty. Wszyscy posiadają wzorowane na autentycznych sportowe stroje i cechują się charakterystycznym stylem rozgrywki oraz unikalnymi zdolnościami.
Gra FIFA Street 3 ukaże się w Polsce w wersji na Xbox 360, PS3 i Nintendo DS 22 lutego 2008 roku pod szyldem EA SPORTS BIG. Produkcja uzyskała klasyfikację wiekową PEGI 3+.
Więcej informacji na temat gry znaleźć można na stronach www.ea.pl i www.fifastreet3.com.
Electronic Arts
Informacje o firmie Electronic Arts Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe. Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO. Więcej informacji na www.ea.pl. Kontakt dla mediów: Partner of Promotion Tomasz Cichocki Tel. (22) 858 74 58 wew. 51 e-mail: t.cichocki@partnersi.com.pl Partner of Promotion Filip Straburzyński Tel. (22) 858 74 58 wew. 44 e-mail: f.straburzynski@partnersi.com.pl