Wortal konsumencki o funduszach www.unionklub.pl jeszcze bardziej nowoczesny

Internauci, dla których Union Investment jako pierwsze towarzystwo funduszy inwestycyjnych utworzyło wortal konsumencki mogą już korzystać z nowych interaktywnych narzędzi. W serwisie www.unionklub.pl przeczytają materiały edukacyjne i zapoznają się z opiniami ekspertów. Dodatkowo, wysłuchają wywiadów z klientami Union Investment TFI S.A., audio-felietonów „z przymrużeniem oka” oraz przeczytają pierwsze historyjki komiksowe związane z funduszami.


W działającym od września wortalu UnionKlub uruchomiona została nowa sekcja: „Z życia klienta”, która składa się z 3 części. Jedną z nich stanowią wywiady z klientami, w formie pliku audio, w których można posłuchać doświadczeń inwestorów Union Investment TFI S.A. – taka wiedza jest szczególnie cenna w dobie niepewnego rynku. Drugą część stanowią „Historie z życia…klienckiego”, czyli audiofelietony, opisujące sytuacje, których świadkami byli lub w których znaleźli się pracownicy TFI, mając kontakt z inwestorami. Dla lubiących historyjki komiksowe został wymyślony pierwszy komis związany z inwestowaniem w fundusze.

– Równie ważna jak nowoczesny charakter wortalu, jest dla nas uczciwa i widoczna obecność Union Investment TFI S.A. w tym miejscu. W ten sposób zapewniamy odwiedzającym i należącym do UnionKlubu odpowiedni poziom merytoryczny, a jednocześnie chcemy okazać osobom odwiedzającym nasze zaangażowanie w kwestie ich doświadczeń i wiedzy. – podkreśla A. Padzik – Wołos menedżer ds. marketingu w Union Investment TFI S.A., odpowiedzialna za projekt. – Mamy nadzieję, że internautom spodoba się nie tylko nowa forma prezentacji treści, ale i charakter materiałów, które w pewnej części traktujemy z „przymrużeniem oka”.

W wortalu internauci znajdą również sekcje: „Edukacja” (informacje o funduszach), „Forum dyskusyjne” (dla internautów oraz pracowników Union Investment) oraz „Czytelnia” (artykuły dotyczące inwestowania i rynku). Nowością – na skalę rynku – było także uruchomienie „Blogu Union Investment”, z komentarzami do bieżących wydarzeń oraz osobistymi przemyśleniami osób zarządzających na temat celu i charakteru inwestowania.

– Stworzyliśmy serwis znacznie odbiegający od stron internetowych Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, o innym niż korporacyjny języku wypowiedzi, gdzie w „lżejszy” sposób mówimy o inwestowaniu w fundusze. Można tu przeczytać, wysłuchać, a niedługo można będzie również obejrzeć informacje istotne z punktu widzenia inwestora. To pierwszy taki wortal w branży funduszy, w którym osoby związane z zarządzaniem funduszami prowadzą blog. To także jedyny znany nam dotychczas serwis o tematyce inwestycyjnej, gdzie o swoich doświadczeniach związanych z inwestowaniem w fundusze opowiadają nie tylko autentyczni klienci, ale również sami pracownicy TFI – podkreśla Agnieszka Padzik-Wołos.

W grudniu b.r. odwiedzający serwis będą mogli wziąć udział w konkursie, związanym z uruchomieniem gry interaktywnej. W najbliższych planach jest także przeprowadzenie czatu z zarządzającym funduszami.

Union Investment TFI

Union Investment Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. od ponad 21 lat oferuje najwyższej jakości rozwiązania finansowe inwestorom indywidualnym (w zakresie funduszy inwestycyjnych, portfeli asset management, a także produktów systematycznego oszczędzania) oraz instytucjom (w zakresie zarządzania płynnością firmy, asset management, tworzenia dedykowanych produktów). Towarzystwo wielokrotnie nagradzane było za osiągane wyniki zarządzania, w tym – jako jedyne – 13-krotnie stawało na podium najstarszego rankingu funduszy inwestycyjnych w Polsce, przygotowywanego przez Rzeczpospolitą i Analizy Online. Więcej informacji na stronie www.union-investment.pl Dodatkowych informacji udzielają:
Union Investment TFI S.A.Aneta Kosior, Manager ds. Marketingu i Komunikacjitel. (22) 449 04 45akosior@union-investment.pl
Partner of PromotionBiuro Prasowe Union Investment TFIMarcin Gliński, Senior Account ExecutiveTel. (22) 858 74 58 w. 71,m.glinski@partnersi.com.pl

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION