Dostępny kolor na wiosnę

Warszawa, 17 kwietnia 2008 r. – „Dostępny kolor” to hasło przewodnie zaplanowanej na dwa miesiące kampanii reklamowej Xerox.


Celem kampanii jest przekonanie właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, że druk w kolorze stanowi przewagę konkurencyjną i nie musi być drogi.

„Na potrzeby kampanii przygotowaliśmy dwa spoty telewizyjne oraz 3 layouty dla prasy. Wraz z rozpoczęciem kampanii reklamowej wystartowała również strona internetowa www.postawnakolor.pl, która w zabawny sposób prezentuje rozwiązania typowych biurowych problemów. Po raz pierwszy szerokiemu gronu odbiorców zaprezentowaliśmy również nowe logo Xerox.” – powiedział Arkadiusz Chłopik, Office Marketing Manager w Xerox Polska.

Kampania reklamowa objęła takie media, jak: Internet, TV – w szczególności TVN24 i TVPInfo, prasę oraz reklamę na tyłach autobusów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. Kreacją zajęła się agencja Young&Rubicam Poland.

Xerox

Informacje o firmie Xerox Polska

Więcej informacji o firmie Xerox na stronie: http://www.xerox.com Komentarze oraz perspektywy dla przemysłu poligraficznego mogą Państwo znaleźć na stronie http://www.xerox.com/blogs lub http://www.xerox.com/podcasts.

Xerox(r), Xerox oraz element graficzny w kształcie kuli są własnością Xerox Corporation i mogą być zastrzeżone.

Kontakt dla mediów:

Marta Kwapisz,
Partner of Promotion,
22 858 74 58 #42,
m.kwapisz@partnersi.com.pl

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION