Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Motorola „Marką Wysokiej Reputacji”
Motorola została uhonorowana „Marką Wysokiej Reputacji” – tytułem dla najbardziej prestiżowych i zaufanych marek w Polsce, który przyznawany jest w oparciu o wyniki badań konsumenckich.
Warszawa, 27 czerwca 2006 – Motorola (NYSE: MOT) została uhonorowana tytułem „Marki Wysokiej Reputacji”- nagrodą przyznawaną w ramach badania reputacji marek PremiumBrand 2006. O przyznaniu tytułu zdecydowała reprezentatywna grupa 1500 konsumentów. Oceniła największe działające w Polsce firmy, kierując się takimi kryteriami jak: zaufanie i lojalność wobec marki, jej prestiż, popularność i znajomość, działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility) oraz referencje – gotowość klientów marek do rekomendowania ich innym ludziom.
– Reputacja jest nierozłącznie związana z marką. Można powiedzieć, że nie ma marki bez reputacji. Jeżeli marka zaczyna tracić reputację, prędzej czy później przestaje istnieć na rynku. Ranking PremiumBrand wyróżnia marki o najwyższej reputacji, czyli te, które w opinii konsumentów są swego rodzaju „creme de la creme”, osiągnęły najwyższe stadium zaufania konsumenckiego. – powiedział Aleksander Krzyżowski, Dyrektor Generalny Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych ProMarka.
– Otrzymanie przez Motorolę tytułu „Marki Wysokiej Reputacji” bardzo nas cieszy, ponieważ o wyróżnieniu zadecydowali ci, którzy mają najbliższy kontakt z marką – konsumenci. Jesteśmy dumni z tego, że tworzymy firmę, która jest popularna i polecana innym. Świadczy to o umacnianiu naszej pozycji na polskim rynku. – mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing Menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.
PremiumBrand 2006 jest projektem promocyjnym, którego celem jest ocenianie reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Postrzeganie poszczególnych firm jest badane przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC na podstawie metodologii przygotowanej przez Dominikę Maison, uznany autorytet w dziedzinie badań marketingowych. Badaniu, poddanemu audytowi przez firmę KPMG, podlegają marki konsumenckie – marki business-to-business zostaną włączone do badania w kolejnej edycji programu.
Motorola
Kontakty dla mediów: Małgorzata Matusiewicz Motorola +48 22 606 04 50 mtsm003@motorola.com Agnieszka Józefowicz +48 22 858 74 58 wew. 49 a.jozefowicz@partnersi.com.pl MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.