Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Nowe Centrum Pomocy Technicznej Electronic Arts – wsparcie dla graczy w regionie Europy Centralnej
Electronic Arts otworzyło w Pradze nowe Centrum Pomocy Technicznej. W przypadku wystąpienia problemów technicznych, fani gier z Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Rosji, otrzymają kompleksowe wsparcie w swoich ojczystych językach.
Nowe Centrum Pomocy Technicznej EA zostało otwarte na początku czerwca 2007 r. Jego zadaniem jest pomoc przy rozwiązywaniu problemów technicznych w zakresie instalacji oprogramowania, jego rejestracji, użytkowania, a także problemów z kontem, kodami oraz w sprawach związanych z serwerami growymi i innymi problemami gier online. W CPT można również uzyskać wiedzę na temat wymaganych dla każdego tytułu sterowników i systemu operacyjnego, wymienić uszkodzone płyty CD i DVD, a nawet otrzymać informacje na temat premierowych produktów i terminów wprowadzenia ich do sprzedaży.
– Jeśli klient ma problem z grą, którego nie jest w stanie rozwiązać dzięki instrukcji obsługi lub szukając w internetowej bazie danych, z pewnością uzyska pomoc w naszym Centrum Pomocy Technicznej. EA zawsze jest blisko graczy – dlatego zdecydowaliśmy o otwarciu tego serwisu w językach ojczystych graczy z Polski, Czech, Słowacji, Węgier i Rosji – mówi Juraj Chrappa, kierownik ds. obsługi klienta na Europę Środkowo-Wschodnią w czeskiej filii Electronic Arts.
W zespole konsultantów znajduje się trzech Polaków, dwóch Rosjan oraz Czech, Słowak i Węgier. Centrum pracuje w dni robocze w godzinach w 9.00 do 17.00. Aby uzyskać dostęp do wszystkich świadczonych przez nich usług, należy zarejestrować swoje gry na stronie http://gamereg.ea.com
Z polskim konsultantem można kontaktować się online (wystarczy kliknąć zakładkę Centrum Pomocy Technicznej na stronie www.ea.pl), mailowo – pisząc na adres pomoc_techniczna@ea.com – bądź też telefonicznie, dzwoniąc pod numer 0-22 852 27 30 (opłata za połączenie według cennika). Uszkodzone płyty CD i DVD w celu wymiany należy przesyłać na adres:
Biuro Reklamacji Electronic Arts Polska
ul. Iłżecka 26
02-135 Warszawa
Electronic Arts
Informacje o firmie Electronic Arts Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe. Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO. Więcej informacji na www.ea.pl. Kontakt dla mediów: Partner of Promotion Tomasz Cichocki Tel. (22) 858 74 58 wew. 51 e-mail: t.cichocki@partnersi.com.pl Partner of Promotion Filip Straburzyński Tel. (22) 858 74 58 wew. 44 e-mail: f.straburzynski@partnersi.com.pl