Nowe zabezpieczenia przesyłek w Agito.pl

Agito.pl, największy polski sklep internetowy wprowadza kolejne usprawnienia procesu logistycznego. Wszystkie przesyłki wysyłane do Klientów sklepu są teraz dodatkowo zabezpieczane.


– W roku 2007 r. z magazynu Agito.pl w Chorzowie wyjechało do Klientów ponad ćwierć miliona produktów. Obecnie sklep realizuje prawie tysiąc zamówień dziennie, a liczba ta cały czas rośnie. By sprostać rosnącej liczbie zamówień, wdrażamy kolejne profesjonalne narzędzia wspierające logistykę przedsiębiorstwa – mówi Tomasz Sypuła, Prezes Zarządu Agito S.A.

W ramach najnowszych usprawnień logistycznych wprowadzono m.in. nowe, bezpieczniejsze kartony, palety dla produktów o dużych gabarytach, takich jak telewizory, lodówki i pralki czy specjalne woreczki wypełnione powietrzem, które zabezpieczają delikatne przesyłki. Dodatkowo, każda paczka wysyłana z chorzowskiego magazynu sklepu jest przygotowywana przez dwie osoby, które wzajemnie się kontrolują. Istotne z punktu widzenia logistyki firmy, są także korzystne umowy z firmami kurierskimi, które sprawnie dostarczają wysyłane z Agito.pl paczki, również te, o znacznych gabarytach.

Dzięki wprowadzonym usprawnieniom udało się zminimalizować ryzyko uszkodzenia paczek podczas transportu.

Wprowadzone zmiany to kolejny krok Agito.pl zmierzający do maksymalnego usprawnienia obsługi logistycznej. W ostatnich miesiącach sklep rozszerzył umowę z firmą ESM Logistics S.A. W magazynie Agito.pl wdrożone zostało specjalne rozwiązanie logistyczne, które ułatwia sprawną obsługę rosnącej liczby zamówień wykorzystując m.in. regały przepływowe czy systemy taśmociągowe służące do automatycznego przemieszczania towarów.

Agito.pl

Informacje o firmie Agito S.A. Agito.pl to internetowy hipermarket elektroniczny założony w 2002 roku. W ofercie sklepu znajduje się: sprzęt RTV-AGD, komputery i akcesoria, oprogramowanie, telefony GSM, sprzęt fotograficzny. W 2006 roku został wyróżniony tytułem „Najlepszego sklepu internetowego z elektroniką użytkową” w rankingu tygodnika „Wprost” oraz portalu Money.pl, w 2007 roku otrzymał zaś tytuł „Mistrza Handlu i Usług MasterCard 2007” oraz „Sklepu Internetowego Roku 2007” w rankingu WebstarFestival, a także tytuł Gazeli Biznesu, zajmując 16. pozycję w tegorocznym wydaniu rankingu dziennika „Puls Biznesu”. Dodatkowych informacji udziela: Daniel Woubishet Partner of Promotion Agencja Public Relations tel.: +48 22 858 74 58 wew. 25 email: d.woubishet@partnersi.com.pl

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION