Gra The Simpsons już w polskich sklepach!

Oglądaliście serial? Oglądaliście film? Najwyższy czas, byście zagrali w najlepszą grę wideo z udziałem Waszej ulubionej animowanej rodzinki!


Z przyjemnością informujemy, że gra The Simpsons trafiła już na polskie półki sklepowe. Atutem powstałej we współpracy z Twentieth Century Fox Licensing and Merchandising, Twentieth Century Fox Television i Gracie Films produkcji jest scenariusz napisany przez zdobywców nagrody Emmy, scenarzystów oryginalnego serialu, a także głosy podkładane przez aktorów na co dzień dubbingujących animowanych Simpsonów. Ta współpraca zaowocowała najzabawniejszą, najbardziej prześmiewczą i najwierniejszą oryginałowi grą wideo opartą na serialu „Simpsonowie”, jaka do tej pory powstała. – Mamy nadzieję, że naszą produkcję wyróżnią świetne dowcipy i tempo, z jakim się pojawiają – powiedział James L. Brooks, producent wykonawczy gry.

W tym roku serial „Simpsonowie” świętował swój czterechsetny odcinek oraz premierę pierwszego filmu kinowego, który na całym świecie zarobił 520 milionów dolarów i stał się wielkim hitem już w pierwszym tygodniu wyświetlania w kinach. Teraz fani obsypanej nagrodami serii telewizyjnej są gotowi na kolejne wydarzenie – grę The Simpsons.

Produkcja, parodiując branżę gier, popkulturę oraz aktualne wydarzenia, odznacza się tym samym przewrotnym poczuciem humoru i trafnym dowcipem, które są doskonale znane fanom cieszącego się ogromną popularnością serialu. Wciel się w rolę członków Twojej ulubionej, żółtej, zwariowanej telewizyjnej rodzinki: Homera, Marge, Barta, Lisy i Maggie, wspomóż ich w walce o wydostanie się ze świata gry i uratuj Springfield. Każdy z Simpsonów posiada specjalne zdolności wynikające z jego unikalnej osobowości: Homer zamienia się w rozpędzoną kulę niszczącą wszystko, co napotka na swej drodze, Marge korzysta z pomocy gangsterów, Bart jako Bartman huśta się na wystrzeliwanej linie, Lisa wykorzystuje zaś tajemną technikę zwaną „Ręką Buddy”. Ponad 40 minut animowanych scenek opracowanych przez scenarzystów serialu sprawi, że poczujesz się, jakbyś oglądał dwa zupełnie nowe epizody „Simpsonów”. Dodajmy do tego ponad osiem tysięcy linijek dialogów, a uzyskamy obraz gry będącej nieodzownym nabytkiem dla każdego fana serialu.

Sercem gry jest fabuła – stwierdził Matt Selman, producent wykonawczy i główny scenarzysta The Simpsons – Rodzinka Simpsonów odkrywa, że znalazła się w świecie gry wideo. Początkowo bohaterom przypadają do gustu specjalne moce, jakimi zostali obdarzeni jako protagoniści w tego typu produkcji, szybko jednak okaże się, że życie w grze nie jest takie przyjemne, jakby się mogło wydawać. Simpsonowie postanawiają wyrwać się z wirtualnego świata. Żeby to osiągnąć, będą musieli przedostać się przez stanowiące parodię znanych gier poziomy – dodał Matt Selman.

Granie w The Simpsons jest jak wybieranie, którego pączka zjeść. Cała zabawa tkwi w różnorodności, przy czym każdy dokonany wybór przywoła uśmiech na Twojej twarzy – powiedział Scot Amos, producent wykonawczy gry. -Bliska współpraca z Gracie Films, Twentieth Century Fox i twórcami serialu uczyniła grę świetnym dodatkiem do spuścizny Simpsonów – dodał Scot Amos.

Elie Dekel, wiceprezes wykonawczy w Twentieth Century Fox Licensing & Merchandising, dodała – Kiedy połączysz ze sobą jedną z najlepszych na świecie firm z branży gier z jednym z najlepszych telewizyjnych seriali wszechczasów, masz pewność, że otrzymasz produkcję, która zda egzamin. Gra The Simpsons jest niezwykle oryginalnym dziełem, które dołączy do nieprzemijającej spuścizny Simpsonów.

Opracowana przez należące do EA studio deweloperskie Redwoos Shores Studio gra The Simpsons powstała z myślą o konsolach PLAYSTATION(r)3, PlayStation(r)2, PSP(r) (PlayStation Portable), Xbox(tm) 360, Wii(tm) oraz Nintendo DS(tm). Produkcja otrzymała klasyfikację PEGI 12+.

Zapraszamy do odwiedzin polskiej strony: www.polska.ea.com/simpsons

Electronic Arts

Informacje o firmie Electronic Arts Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe. Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO. Więcej informacji na www.ea.pl. Kontakt dla mediów: Partner of Promotion Tomasz Cichocki Tel. (22) 858 74 58 wew. 51 e-mail: t.cichocki@partnersi.com.pl Partner of Promotion Filip Straburzyński Tel. (22) 858 74 58 wew. 44 e-mail: f.straburzynski@partnersi.com.pl

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION