Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Premiera BOOM BLOX(tm) już 8 maja
Współpraca Electronic Arts i Stevena Spielberga zaowocowała powstaniem zabawnej i szalonej gry logicznej.
Premiera gry Boom Blox w wersji na Wii(tm) będzie miała miejsce 8 maja. Produkcja jest znakomitą propozycją dla dzieci w wieku od 8 do 12 lat oraz całej rodziny.
– Głównym założeniem gry BOOM BLOX jest interaktywność i możliwość oderwania się od szarej rzeczywistości. Z pewnością spodoba się dzieciom w każdym wieku oraz ich rodzicom – powiedział Steven Spielberg. – Mam nadzieję, że gra stanie się znakomitą formą rozrywki familijnej.
Zabawa polega na rozwiązywaniu zagadek logicznych na blisko czterystu poziomach. Robi się to poprzez niszczenie odpowiednich elementów, widocznych na ekranie. Łamigłówki oferowane są w trybie dla pojedynczego gracza oraz w ramach opcji wieloosobowej kooperacji i rywalizacji. W świecie BOOM BLOX pomaga kurczak Marion „Fluffy” McCluck, któremu towarzyszy ponad trzydzieści zwariowanych postaci. Wszystkie one zamieszkują rozmaite krainy – m.in. średniowieczną, westernową i nawiedzoną przez duchy.
Integralną częścią BOOM BLOX jest edytor pozwalający graczom na projektowanie własnych poziomów. Fani mogą także przebudowywać każdą z plansz podstawowych. Na dodatek dostępna jest opcja dzielenia się projektami z innymi osobami poprzez internetowy system WiiConnect24(tm).
– Przygotowując BOOM BLOX przekonaliśmy się, iż możliwości eksperymentowania z układankami jest bez liku – wyjaśnił Louis Castle, producent wykonawczy. – Postanowiliśmy dać graczom pole do popisu w dziedzinie samodzielnego znajdowania rozwiązań, a nawet pozwoliliśmy im na dzielenie się zagadkami z przyjaciółmi. Udało się nam osiągnąć całkowicie nową jakość rozgrywki, wykorzystując przy tym unikalne właściwości konsoli Wii.
Gra jest także dostępna w wersji dla telefonów komórkowych. W niej również rozwiązuje się rozmaite łamigłówki w ramach czterdziestu zróżnicowanych poziomów. Dodatkowo po ukończeniu wszystkich podstawowych zadań na graczy czeka niespodzianka w postaci zupełnie nowego świata do zbadania. Na komórkach także można tworzyć własne projekty etapów i wysyłać je innym. Szczegóły na ten temat dostępne są na stronie www.polska.ea.com/mobile.
Więcej informacji odnośnie gry BOOM BLOX znajduje się pod adresem www.ea.pl.
* * *
Informacje o współpracy firmy EA ze Stevenem Spielbergiem
W 2005 roku rozpoczęła się planowana na wiele lat współpraca EA i Stevena Spielberga, której celem jest stworzenie trzech zupełnie nowych marek. EA jest w posiadaniu intelektualnych własności i zajmie się opracowaniem, wydaniem i rozpowszechnieniem gier powstałych na ich bazie na całym świecie. Spielberg bezpośrednio współpracuje z zespołami deweloperskimi firmy w studio w Playa Vista i nadaje tym wyjątkowym grom swój charakterystyczny styl opowiadania i projektowania oraz artystyczną wizję.
Electronic Arts
Informacje o firmie Electronic Arts Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe. Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO. Więcej informacji na www.ea.pl. Kontakt dla mediów: Partner of Promotion Tomasz Cichocki Tel. (22) 858 74 58 wew. 51 e-mail: t.cichocki@partnersi.com.pl Partner of Promotion Filip Straburzyński Tel. (22) 858 74 58 wew. 44 e-mail: f.straburzynski@partnersi.com.pl