Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Procter & Gamble na Milan Fashion Week
Dział firmy Procter & Gamble – P&G Beauty jest oficjalnym sponsorem tegorocznego Milan Fashion Week, jednego z najważniejszych wydarzeń w świecie mody. W trakcie tygodnia mody w Mediolanie zaprezentowane zostaną kolekcje proponowane przez największych włoskich kreatorów na kolejne sezony. Współpraca sponsorska obejmuje pokazy kolekcji Pret a Porter na sezon jesień – zima 2006 oraz wiosna – lato 2007.
P&G Beauty od dawna związany jest ze światem mody, współpracując z takimi markami jak Dolce & Gabana, Gucci, Valentino i Escada, a także ze znanymi stylistami i wizażystami, wśród których znajdują się takie nazwiska jak Pat McGarth i Sam McKnight. Wiceprezes P&G Beauty, Susan Arnold mówi: „Jesteśmy zaszczyceni tym, że zostaliśmy sponsorem tak prestiżowej imprezy, jaką jest Milan Fashion Week 2006. Dzięki naszej obecności tutaj, mamy okazję współpracować z największymi talentami świata mody, a co za tym idzie czerpać inspirację z ich kreatywności i artyzmu” .
Organizator Milan Fashion Week, dyrektor Camera Nazionale della Moda Italiana – Mario Boselli – wysoko ocenia współpracę z koncernem Procter & Gamble, podkreślając jednocześnie duże możliwości sponsora: „Camera Moda z wielką radością wita P&G Beauty, jako nowego sponsora mediolańskiego Fashion Week w 2006 roku. P&G Beauty, poprzez liczne marki jest obecny i znany na całym świecie. Jednocześnie związki z włoskimi domami mody polegające na wspólnej pracy nad kompozycjami zapachowymi tworzą z Procter & Gamble idealnego partnera”.
P&G Beauty to ponad 130 marek, obecnych w 180 krajach na całym świecie. Rok 2004/2005 P&G Beauty zamknął wynikiem sprzedażowym 19 miliardów dolarów, co stawia go w szeregu wiodących koncernów kosmetycznych. Najważniejsze marki kosmetyczne Procter & Gamble to: Pantene(r), Head and Shoulders(r), Olay(r), Max Factor(r), Cover Girl(r);, Gillette(r);, Joy(r) Hugo Boss(r), Herbal Essences(r), Clairol Nice 'n Easy(r), SK-II(r) Lacoste(r), Gucci(r), Escada(r) oraz Valentino(r).
Procter & Gamble
Kontakt prasowy:
Partner of PromotionAgnieszka JędrzejczykAccount Directortel: 022 858 74 58 wew. 56a.jedrzejczyk@partnersi.com.pl
Procter & GambleMariola MirekCommunications Managertel: 668 458 401mirek.m@pg.com