Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Duża popularność RemaDays 2005
Podczas pierwszego dnia Międzynarodowych Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 imprezę odwiedziło około 3 tys. osób. Na Wieczornej Gali przyznano nagrody branżowe.
Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 rozpoczęły się 22 marca i potrwają do 24 marca. W pierwszym dniu impreza, w której bierze udział ponad 200 firm, zgromadziła około 3 tys. odwiedzających. Tego samego dnia w godzinach wieczornych odbyła się gala, podczas której wręczono nagrody przyznawane przez tygodnik „Warsaw Business Journal”, miesięcznik „Businessman Magazine” oraz organizatora RemaDays i prowadzącego partnerski program „Solidni w Biznesie” – GJC Inter Media Sp. z o.o.
„Warsaw Business Journal” przyznał nagrody „Warsaw Business Journal Book of Lists Awards”. Zwycięzcą w kategorii „PR” została Sigma International (Poland) Ltd.; w kategorii „Reklama” wygrała agencja McCann Erickson Polska Sp. z o.o.; za najlepszy instytut badawczy w kategorii „Badania rynku” uznano – MillwardBrown SMG/KRC.
„Medalami za odwagę”, przyznawanymi przez „Businessman Magazine”, uhonorowani zostali”: w kategorii „Najodważniejsze wykorzystanie miksu mediowego” – Polska Telefonia Cyfrowa oraz agencja reklamowa G7 za kampanię marki Heyah; w kategorii „Najodważniejsza kreacja” – Kompania Piwowarska i agencja reklamowa PZL za markę Żubr; w kategorii „Wizjonertwo w kreowaniu nowych trendów” – agencja G7 za kampanię marki Heyah.
„Laur dla Przyjaznego Dostawcy”, przyznawany przez GJC Inter Media Sp. z o.o., organizatora programu „Solidni w Biznesie”, a zarazem całej imprezy, otrzymali kolejno: AXPOL Trading, Pomorska Agencja Reklamowa, MACMA Polska Sp. z o.o.
Bogatą we wrażenia część konkursową ubarwiły występy artystów: popularnego perkusisty Jose Toresa oraz znakomitego satyryka Jerzego Kryszaka.
RemaDays
Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbyły się w dniach 22-24 marca 2005 r. w warszawskim kompleksie targowo – wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego12/14. Na 10 tys. metrów kwadratowych została przygotowana część wystawiennicza oraz towarzyszący jej Kongres marketingu, który objął blisko 120 godzin konferencyjnych podzielonych na 9 różnych paneli. Udział w imprezie wzięli najważniejsi przedstawiciele wszystkich sektorów komunikacji marketingowej, w tym m.in. media, agencje reklamowe, agencje public relations, domy mediowe, instytuty badawcze, firmy reklamy zewnętrznej, agencje interaktywne, producenci artykułów reklamowych i systemów wystawienniczych, agencje organizacji imprez specjalnych i wiele innych. Patroni medialni: Gazeta Wyborcza, Radio Pin, Polska Agencja Prasowa, Businessman Magazine, Warsaw Business Journal, Aktivist, Wirtualna Polska, Dzień Dobry, Golf & Life. Patroni branżowi: Brief, Piar.pl, Wirtualnemedia.pl, Internet PR, Mediarun.pl, Gifts Journal, MediaLink.pl, Świat Druku, Aktualności Wydawnictwo Targowe, SARE, Kongresy i Konferencje, Agencja BTL, Vidart, Opakowanie, Targi Polskie, Business Media, Handel + Zarządzanie, Papierniczy Świat, Conference & Business. Patronat merytoryczny: Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Polskie Stowarzyszenie Public Relatins, Chartered Institute of Marketing Dodatkowych informacji udziela: Paweł Czermak tel. (22) 858 74 58, p.czermak@partnersi.com.pl remadays@partnersi.com.pl Partner of Promotion