Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Burnout Paradise od piątku w sprzedaży!
Zaproś przyjaciół, by wspólnie przemierzać Paradise City i szaleć na jego ulicach.
W najbliższy piątek, 25 stycznia do polskich sklepów trafi gra Burnout Paradise na konsole PLAYSTATION(r)3 oraz Xbox 360(tm). Wyczekiwana od dawna produkcja otrzymała nagrodę Game Critic Award za najlepszą grę wyścigową 2007 roku.
Burnout Paradise zawiera otwarty świat, który można swobodnie eksplorować w trybie online i offline na niespotykaną dotąd w grach wyścigowych skalę. Gracze będą mogli decydować, kiedy i gdzie rozpocznie się akcja, dzięki czemu sami dostosują rozgrywkę do swoich potrzeb. Na liście przyjaciół sprawdzą, którzy z nich są online, a następnie natychmiast, bez konieczności opuszczania gry, połączą się z nimi, by rywalizować z maksymalnie siedmioma przeciwnikami i robić im zdjęcia w chwili porażki lub połączyć siły i wspólnie stawiać czoło ponad trzystu wyzwaniom online.
– Burnout Paradise jest naturalną ewolucją serii Burnout. Chcieliśmy dać graczom pełną kontrolę nad rozgrywką, by mogli kształtować ją według własnych upodobań – powiedział Alex Ward, dyrektor kreatywny EA Criterion. – Miasto naprawdę ożywa, gdy gracze wraz ze swoimi przyjaciółmi przemierzają je w trybie online, osiągając szalone prędkości, by sprawdzić, kto jest królem szosy. Nie moglibyśmy być bardziej zadowoleni dostarczając graczom Burnouta, który w pełni zasługuje na miano gry następnej generacji.
Burnout Paradise otrzymał klasyfikację PEGI 3+. Więcej informacji na temat serii można znaleźć pod adresem http://burnout.ea.com lub www.ea.pl.
Electronic Arts
Informacje o firmie Electronic Arts Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe. Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO. Więcej informacji na www.ea.pl. Kontakt dla mediów: Partner of Promotion Tomasz Cichocki Tel. (22) 858 74 58 wew. 51 e-mail: t.cichocki@partnersi.com.pl Partner of Promotion Filip Straburzyński Tel. (22) 858 74 58 wew. 44 e-mail: f.straburzynski@partnersi.com.pl