Ruszyła Akademia Zdrowego Rozwoju 2006 – Domek Akademii odwiedziło już ponad 17 tysięcy osób!

„Tak fajnie być małym dzieckiem, ale jak trudno pokonać przeszkody! Dziękujemy za pomoc w zrozumieniu naszych dzieci”. Angelika i Sandrunia. To jeden z wielu komentarzy wpisywanych do Księgi Gości w Domku Akademii Zdrowego Rozwoju. Akademia odwiedza kolejne miasta i odkrywa przed rodzicami świat widziany oczami ich dzieci: fascynujący i kolorowy, ale często niezrozumiały i pełen wyzwań.


Tegoroczna edycja Akademii Zdrowego Rozwoju odbywa się pod hasłem: „W jaki sposób wspierać rozwój ruchowy dziecka?”. Rodzice, którzy wraz ze swoimi pociechami, odwiedzą Domek Akademii, mogą obejrzeć film ilustrujący odbieranie dźwięków i kolorów przez niemowlęta, spróbować nauki siadania w specjalnie przygotowanym pasie imitującym pieluszkę, stawiać pierwsze kroki na równi pochyłej, dzięki której przekonają się, co czują ich dzieci wyruszając w swoją pierwszą drogę w świat. Eksperci Instytutu Pampers, dyżurujący w Domku służą radą i przykładami, jak wspierać najmłodszych w odkrywaniu świata, w co się bawić, by stymulować ich rozwój ruchowy oraz jak lepiej rozumieć ich potrzeby. W tym roku w Domku obecni są również eksperci Nestlé, którzy chętnie porozmawiają z rodzicami o właściwym żywieniu dzieci i niemowląt. Domek jest także miejscem spotkań z innymi rodzicami, do wspólnych rozmów o pociechach, wymiany wiedzy, doświadczeń, zawarcia nowych znajomości.

Domek Akademii można także odwiedzić w internecie na stronie www.pampers.pl. Codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 16.00 czynna jest infolinia Instytutu Pampers, pod którą dyżurują eksperci Instytutu Pampers: nr tel. 0 800 120 304. Rodziców szukających porady w kwestii żywienia dzieci zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: 0 801 375 366 lub na stronę internetową www.nestle.pl/dziecko
Gdzie aktualnie gości Domek Akademii Zdrowego Rozwoju można dowiedzieć się na stronie internetowej www.partnersi.com.pl/azr.
Partnerami tegorocznej Akademii Zdrowego Rozwoju są: firma Nestlé, magazyn Mam dziecko i sieć sklepów Carrefour.

„Było nam tu bardzo miło,
bardzo dużo się zdarzyło,
patrzyliśmy, jak nasz synek
nie widać było Mamy minek.
Piesek też był niewyraźny,
ale dzidziuś był odważny.
Bardzo nam się podobało,
chcemy jeszcze – było mało!!! :-)”
Kubuś i Rodzice

„Dziękujemy za cenne informacje na temat rozwoju naszego synka Maksymka. Myślę, że wiele informacji zostanie wykorzystanych w codziennym życiu, a Maksio będzie rozwijał się prawidłowo i będzie zadowolony z metod, które zastosujemy.”
Mama Maksia, Tata, Ciocia

Procter & Gamble - Pampers

Kontakt prasowy:
Partner of PromotionAgnieszka Jędrzejczyk – Wojciechowskatel: 22 858 74 58 wew. 56a.jedrzejczyk@partnersi.com.pl

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION