Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Dwa Złote Spinacze dla Partner of Promotion
Agencja Partner of Promotion otrzymała dwie nagrody główne i pięć nominacji podczas finału konkursu „Złote Spinacze 2007” organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Partner of Promotion jako jedyna agencja PR otrzymała dwie statuetki.
W piątej edycji konkursu „Złote Spinacze 2007” na najlepsze kampanie PR w Polsce agencja Partner of Promotion zdobyła dwie główne nagrody za projekty: Gadu-Gadu: więcej niż komunikator, w kategorii PR Korporacyjny oraz Sytuacja kryzysowa – stacja dializ w Ostrowie Wlkp., w kategorii Komunikacja antykryzysowa.
Debiutująca na giełdzie spółka Gadu-Gadu zakładała pozyskanie 75 milionów złotych ze sprzedaży 25% akcji firmy. Dzięki budowie wizerunku nowoczesnego i dynamicznego przedsiębiorstwa udało się pozyskać 104 miliony złotych, a inwestorzy zaczęli postrzegać Gadu-Gadu nie tylko jako komunikator, ale także świetnie rokujące przedsiębiorstwo.
W stacji dializ w Ostrowie Wielkopolskim doszło latem 2006 do masowych zakażeń żółtaczką. Najgroźniejszym śmiertelnym wirusowym zapaleniem wątroby typu C zostało zakażonych 52 pacjentów. Dzięki skutecznie prowadzonym działaniom udało się uniknąć przeniesienia kryzysu do dziesiątek innych placówek, należących do tej samej firmy w Polsce.
Celem konkursu „Złote Spinacze” jest podnoszenie standardów i zwiększanie profesjonalizmu branży PR poprzez promowanie najlepszych projektów realizowanych w kraju. Wyboru laureatów dokonuje jury złożone ze znanych i cenionych autorytetów w dziedzinie Public Relations. Szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na stronie http://www.zfpr.pl/