Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Awanse pracowników Motoroli w Polsce
Warszawa, 2 marca 2006 roku – Joanna Lewandowska została nowym dyrektorem strategii sprzedaży telefonów komórkowych w Polsce. W uznaniu dotychczasowych osiągnięć już 14 menedżerów z polskiego oddziału Motoroli nadzoruje działania firmy w więcej niż jednym kraju.
Joanna Lewandowska odpowiada za opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży we wszystkich segmentach polskiego rynku telefonów komórkowych oraz koordynuje pracę całego działu. Jej głównym regionalnym zadaniem jest zarządzanie sprzedażą telefonów Motoroli dla grupy T-Mobile w Polsce, Czechach, Słowacji i Chorwacji.
Grzegorz Podgórski objął regionalną pozycję dyrektora ds. kluczowych klientów i będzie koncentrować się na rozwoju współpracy z grupą Orange w Polsce, Rumunii i na Słowacji.
Od marca br. rozpocznie również pracę Piotr Żelakiewicz, który będzie odpowiedzialny za sprzedaż i wzmocnienie pozycji Motoroli w Polkomtel S.A.
Natomiast od ponad roku marketingiem telefonów komórkowych w Europie Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Chorwacja i Słowenia) zajmuje się dyrektor Małgorzata Matusiewicz.
W polskim oddziale Motoroli pracuje już 14 osób zarządzających interesami firmy w więcej niż jednym kraju regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Oprócz sprzedaży telefonów komórkowych, menadżerowie z Polski zarządzają takimi dziedzinami jak: dystrybucja radiotelefonów, rozwój zasobów ludzkich, ustalanie poziomu płac i benefitów, administrowanie majątkiem i powierzchnią biurową, zakupy i sieć dostawców, wdrażanie systemów jakości oraz bezpieczeństwo sieci informatycznych.
– Od dwóch lat wyraźnie wzrasta liczba polskich menedżerów obejmujących kluczowe stanowiska w regionalnych strukturach firmy. Świadczy to tylko o tym, że Motorola wysoko ocenia naszych specjalistów. Jesteśmy dumni z tego, że nasz kraj wyrasta na lidera wśród kadry zarządzającej, mówi Ryszard Łada, prezes zarządu Motorola Polska Sp. z o.o., wiceprezes korporacji na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Motorola umacnia swój wizerunek i stale rozszerza zakres swojej działalności w Polsce. W 1998 roku Motorola zainwestowała w stworzenie nowoczesnego Centrum Oprogramowania w Krakowie, gdzie pracę znalazło ponad 700 programistów. Ich zadaniem jest tworzenie oprogramowania do najnowszych urządzeń firmy w standardzie TETRA i UMTS wykorzystywanych na całym świecie.
Motorola przełamuje stereotypy i zachęca kobiety do podejmowania pracy jako inżynier oprogramowania. Od 2000 roku organizuje konkurs Diversity”, zachęcający dziewczęta do studiowania na kierunkach informatycznych. Program Diversity” został w 2005 roku wyróżniony Szwedzkimi Okularami Równości, nagrodą przyznawaną w uznaniu za działania na rzecz równouprawnienia kobiet i mężczyzn.
Motorola otrzymała również wyróżnienie CoolBrands Polska 2005″, przyznawane najmodniejszym i najbardziej pożądanym markom na polskim rynku.
Motorola
Kontakty dla mediów: Małgorzata Matusiewicz Motorola +48 22 606 04 50 mtsm003@motorola.com Agnieszka Józefowicz +48 22 858 74 58 wew. 49 a.jozefowicz@partnersi.com.pl MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.