Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Dwie Magellan Awards dla Partner of Promotion
Agencja Partner of Promotion zdobyła 2 statuetki w konkursie Magellan Awards 2007 organizowanym przez League of American Communications Professionals LLC (LACP). Obydwa projekty zostały uhonorowane Gold Magellan Award w kategorii Community Relations.
Do konkursu zgłoszono ponad 450 projektów z ośmiu krajów, także konkurencja była wyjątkowo silna. W opinii organizatorów zwycięzcy zademonstrowali wyjątkową umiejętność nastawienia na odbiorcę, jego interesy oraz potrzebę zrozumienia wagi komunikacji. Obydwa projekty Partner of Promotion otrzymały 95 ze 100 możliwych do zdobycia punktów.
Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers jest programem edukacyjnym realizowanym pod auspicjami Procter & Gamble. Celem jest umożliwienie rodzicom „patrzenia na świat oczami dziecka”, a tym samym poszerzenia ich wiedzy i wspierania w kolejnych etapach jego rozwoju. Wyjątkowo atrakcyjna forma pozwoliła ciekawie zaprezentować ważne dla projektu treści.
Drugim nagrodzonym programem jest projekt „Bezpiecznie na drogach z 3M”. Firma 3M, będąca liderem na światowych rynkach w większości oferowanych linii produkcyjnych, zdecydowała się podjąć konkretne działania, w związku z wzrastającym zagrożeniem na polskich drogach. Tak powstał program, mający na celu przyciągnięcie uwagi społeczeństwa na bezpieczeństwo na polskich drogach.
Celem konkursu Magellan Awards Communications Campaign Competition jest podnoszenie standardów i zwiększanie profesjonalizmu branży PR poprzez promowanie najlepszych projektów. Szczegółowe informacje o konkursie można znaleźć na stronie http://www.lacp.com/competition.htm