Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Wysokiej klasy palmtopy za najlepsze publikacje
28 września 2004r. rozpoczyna się konkurs dla dziennikarzy na „Najlepszą publikację na temat detalicznych obligacji skarbowych”. Organizatorem konkursu jest Agencja Partner of Promotion. Patronat merytoryczny nad konkursem objęło Ministerstwo Finansów – emitent obligacji, a fundatorem nagród jest PKO Bank Polski – agent emisji.
Do konkursu mogą być zgłaszane wszystkie artykuły prasowe i internetowe oraz nagrania radiowe i telewizyjne opublikowane pomiędzy 1 lipca a 29 października 2004 roku. Warunkiem przyjęcia publikacji do konkursu jest jej wysoki poziom merytoryczny oraz aktualność informacji dotyczących detalicznych obligacji skarbowych. Szczegółowe informacje oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie www.partnersi.com.pl/konkurs. Aktualne informacje na temat obligacji skarbowych znajdziecie Państwo na stronach www.obligacjeskarbowe.pl oraz www.mf.gov.pl/obligacje
– Konkurs ma na celu zainteresowanie dziennikarzy tematyką detalicznych obligacji skarbowych oraz pogłębienie ich wiedzy na temat papierów dłużnych. Dla wielu osób, które poszukują bezpiecznego i dochodowego sposobu na zainwestowanie swoich oszczędności, jedynym wiarygodnym źródłem informacji są właśnie publikacje prasowe. – mówi Arkadiusz Kamiński, Dyrektor Departamentu Długu Publicznego w Ministerstwie Finansów.
Nadesłane publikacje będzie oceniać Kapituła Konkursu. W jej skład wchodzą przedstawiciele Ministerstwa Finansów, PKO BP S.A., Agencji Partner of Promotion oraz niezależni konsultanci.
– Podstawowymi kryteriami oceny publikacji będzie rzetelność oraz kreatywność w podejściu do tematu – dodaje Arkadiusz Kamiński.
Nagrody Główne – wysokiej klasy palmtopy – zostaną przyznane w trzech kategoriach:
- Najlepszego Artykułu Prasowego lub Internetowego,
- Najlepszej Audycji Radiowej,
- Najlepszego Programu Telewizyjnego.
Ostatni dzień nadsyłania prac przypada na dzień 29 października 2004 roku, natomiast wyniki konkursu będą znane do 9 listopada 2004 roku. Lista laureatów zostanie opublikowana na stronie organizatorów konkursu – Agencji Partner of Promotion.
Dziennikarzy zainteresowanych uczestnictwem w konkursie zapraszamy do odwiedzenia strony: www.partnersi.com.pl/konkurs.
Obligacje Skarbowe
Sprzedaż i obsługę detalicznych obligacji skarbowych prowadzi PKO Bank Polski w 922 Punktach Sprzedaży Obligacji – w 887 placówkach PKO BP i 35 Punktach Obsługi Klienta Bankowego Domu Maklerskiego PKO BP. Klienci mogą kupować obligacje także przez Internet: (adres www.zakup.obligacjeskarbowe.pl) oraz telefon – pod numerem 0-801-310-210 (opłata jak za połączenie lokalne) lub 0-prefiks-81-535-66-55 (dla telefonów komórkowych). Szczegółowe informacje o obligacjach klienci mogą uzyskać pod numerem infolinii 0-801-310-210 (opłata jak za połączenie lokalne), a także na stronach internetowych Ministerstwa Finansów www.mf.gov.pl oraz www.obligacjeskarbowe.pl Dodatkowych informacji udzielają: Ministerstwo Finansów Anna Suszyńska, Zastępca Dyrektora Departamentu Należności i Zobowiazań Finansowych Państwa tel. (22) 694 5025, anna.suszynska@mofnet.gov.pl PKO Bank Polski Małgorzata Jabłońska, Zastępca Naczelnika Wydziału Sprzedaży Rynku Pierwotnego tel. (22) 521 79 11, malgorzata.jablonska@pkobp.pl Partner of Promotion Marek Gnap, Senior Account Executive tel. (22) 858 74 58, m.gnap@partnersi.com.pl