Rytm i szyk z nowym MOTO U9

Zmysłowe wzornictwo, niepowtarzalny styl i najlepsze muzyczne technologie


Warszawa, 4 kwietnia 2008 – Motorola (NYSE: MOT) wyznacza trendy w muzyce i we wzornictwie. Nowy telefon komórkowy MOTO U9 pozwala odbierać muzykę wieloma zmysłami, poruszać się w jej rytmie. Mały i lekki, o zaokrąglonych kształtach MOTO U9 został zaprojektowany tak, by doskonale leżał w dłoni i idealnie mieścił się w kieszeni. Zachwycić może zewnętrzny wyświetlacz, na którym niemające granicy animacje zlewają się z obudową.

Elegancki telefon został wyposażony w technologię pozwalającą na słuchanie świetnej jakości muzyki bezprzewodowo oraz w stworzone przez Motorolę rozwiązanie – CrystalTalk(tm) – zapewniające swobodne prowadzenie rozmowy nawet w hałaśliwym otoczeniu, np. na ruchliwej ulicy lub imprezie. Na zewnętrznej części klapki umieszczono interaktywne, muzyczne klawisze, które pozwalają wygodnie sterować utworami bez otwierania telefonu.

– To telefon dla ludzi, którym muzyka towarzyszy na każdym kroku. Dzięki niemu mogą słuchać jej zawsze, ciesząc się wygodą, jaką dają choćby technologia Bluetooth Stereo i specjalne muzyczne klawisze. To również telefon dla tych, którzy wyznaczają trendy w modzie i chcą się wyróżnić – jego metalicznie lśniąca obudowa oraz precyzja wykończenia wyróżniają go spośród innych modeli – mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing menedżer na region Europy Środkowo-Wschodniej w Motoroli.

Światowym ambasadorem telefonu MOTO U9 jest znana piosenkarka Fergie, którą wszyscy kojarzą zarówno z jej występami solowymi jak i w zespole Black Eyed Pease.

– Fergie jest laureatką nagrody GRAMMY, zdobywczynią podwójnej platyny i niezwykle nowoczesną kobietą. Jest ikoną tego, co chcemy zakomunikować naszym użytkownikom – że styl i muzyka wyrażają naszą osobowość, którą pokazujemy innym – mówi Joni Christensen, wiceszef działu Feature and Mass Market Phones, Mobile Devices, Motorola.

Wybrane muzyczne MOTOcechy:

  • łatwe przejście od dzwonienia do odtwarzania muzyki i z powrotem, wystarczy jeden ruch, by korzystać z biblioteki muzycznej. Muzyka zatrzymuje się automatycznie, kiedy nadchodzi połączenie;
  • szybkie, automatyczne rozpoznawanie i synchronizowanie z Microsoft Windows Media(r) Player 11 – po podłączeniu telefonu do komputera przez szybkie łącze USB 2.0;
  • zintegrowany odtwarzacz muzyczny obsługujący różne formaty audio: Windows(r) WMAv10 plus Janus DRM, MP3, AAC, AAC+, AAC+ enhanced;
  • możliwość ściągania najnowszych muzycznych hitów z ponad 200 sklepów (Windows Media Player 11) i łatwe synchronizowanie ich z pamięcią w telefonie za pomocą szybkiego łącza USB 2.0.

Pozostałe wybrane MOTOcechy:

  • do 20MB wewnętrznej pamięci oraz możliwość jej rozszerzenia zewnętrzną kartą microSD przechowującą nawet do 4GB muzyki, zdjęć i innych plików multimedialnych;
  • innowacyjna technologia CrystalTalk(tm) zapewniająca wysoką jakość rozmowy nawet w hałaśliwym otoczeniu;
  • bezprzewodowa technologia Bluetooth Stereo pozwalająca cieszyć się muzyką i wolnością od wszelkiego rodzaju kabli;
  • 2-megapikselowy aparat cyfrowy z 8-krotnym zoomem, opcja multi-shot, nagrywanie i odtwarzanie filmów wideo oraz panoramiczny celownik zapewniają doskonałą jakość zdjęcia, odpowiednią do druku albo podzielenia się ze znajomymi;
  • świetne możliwości komunikacyjne: MMS, SMS, WVIM, e-mail.

W Polsce telefon pojawi się w maju, a jego cena detaliczna będzie wynosić ok. 950 złotych lub w zależności od oferty operatora.

Motorola

Kontakty dla mediów: Małgorzata Matusiewicz Motorola +48 22 606 04 50 mtsm003@motorola.com Agnieszka Józefowicz +48 22 858 74 58 wew. 49 a.jozefowicz@partnersi.com.pl MOTOROLA i stylizowane logo M są zarejestrowane w amerykańskim Urzędzie Patentowym i Znaków Towarowych. Znak towarowy Bluetooth należy do jego właścicieli i jest wykorzystywany przez firmę Motorola na podstawie udzielonej licencji. Android, Google, Google Maps, Google Latitude, Google Mail, YouTube, iGoogle, Android Market i Google Talk są znakami towarowymi Google inc. Wszystkie inne nazwy produktów i usług należą do ich odpowiednich właścicieli. © 2009 Motorola, Inc.

POWERED BY PARTNER OF PROMOTION